Malta Fanstyle

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1011
Artikelnaam: Malta Fanstyle
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 120 totaal - 30 schoten per cake
Effectomschrijving: 4 cakes - 30mm fan/combi-shape
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 149,50

maltafanstyle_gesloten.jpg

malta_fanstyle.jpg

Demo 2014:

Met dank Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Persoonlijk vind ik dit de topper van de 3 ... fan style cakes, zit lekker veel kleur in.
Zou ook bij deze de schietvolgorde aanpassen.

Gezien de prijs van de 6pack ben ik wel heel erg benieuwd wat deze (en andere 2) moeten gaan kosten.

Bijzonder spul; eerst al die brocade/crackling/kleur boeketten én dan nog goeie falling leaves daaruit, en later die originele combi van rode blink met gogetters in het midden... Beetje weinig vuurwerk (lijkt het) voor de prijs, maar da's wel opvallend en hoge kwaliteit.

Ik zou 'm trouwens wel anders afsteken: 2-3-1 zodat de rustiger gogetters (niet heel sterk trouwens) vooraan zitten, en de crackling van cake 1 achteraan.

Dit is mijn favoriet van de drie fanstyles. Vooral die tails er doorheen sprongen er echt uit bij de demo in Rijswijk, net als bij de Italy Fanstyle trouwens. Nog maar even heel goed over nadenken of deze er nog bij komt bij mij.

Heerlijke spektakelbox met veel variatie in effecten, zelfs nog per salvo.
Met 10 shots per salvo kun je leuke effectcombi's maken en dat is in deze box zeker gelukt!

beu5ar.png

Net als de Spain Fanstyle hebben we hier enorm van genoten!

1zgu55j.png

Heerlijke spektakelbox met veel variatie in effecten, zelfs nog per salvo.
Met 10 shots per salvo kun je leuke effectcombi's maken en dat is in deze box zeker gelukt!

(Foto)

Net als de Spain Fanstyle hebben we hier enorm van genoten!

(Foto)

Heb je hier toevallig ook een straatfilmpje ervan? Ben wel erg benieuwd hoe die in de straat is! Ik heb tot nu toe alleen demo filmpjes gezien..

Back
Bovenaan