Magnum Supreme [Ass.] [Uitloop]

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 112
Artikelnaam: Magnum Supreme
Aantal Cakes: 5
Aantal Pijlen: 6
Effectomschrijving: Showbox met 5 grote 300 grams multishots cakes nog meer 6 grote pijlen. 112-1 Meteor Rain : Lemon tail to green coconut brocade crown. Ocean blue tail to green blink purple stars cauliflower. 112-2 Twilight Thunder : Red tail to cauliflower crackling willow to red. Green tail to cauliflower crackling willow to green. 112-3 Cosmic Blizzard : Green tail to silver coconut red stars. Green tail to silver coconut blue stars. Green tail to silver coconut green stars .Green tail to silver coconut dragon eggs. 112-4 Dragon Space bombs: Red tail to red dahlia with primeflower. Green tail to green dahlia with primeflower. Purple tail to purple dahlia with primeflower. Silver tail to cauliflower. 112-5 Star Collision: Green tail to ocean blue purple star lemon peony.Red tail to green orange peony. Green tail to red coconut ocean blue peony.Blue tail to brocade crown to blue. 6 grote pijlen : Trident Rocket, Galaxy Rocket, Angle sky Rocket, Solar Rocket, Sonic Wave Rocket, Silver Blink Rocket
Richtprijs: €155,00
Verpakkingseenheid: 1/1
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

517_gr.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een pakket!
Dacht aan de prijs dat hij iets te duur was voor het goede. Maar man man man! Wat een waanzinnige effecten! Ook de batterijen zijn echt op en top geweldig! Een tweetal effecten dat ik nog nooit heb gezien!

Kijk, dat zijn nou waardige pakketten, je legt een boel geld neer, maar je krijgt er ook wel een pakket voor terug waarmee je respect af zult dwingen hahaha. Het kàn dus wel, mag van mij vaker voorkomen, je hebt echt iets moois in huis hiermee hoor. :D

Dit pakket had ik dit jaar in mijn collectie zitten, was razend benieuwd naar het prachtige filmpje van hun site.
Pakket bleek hier €137,50 te kosten, scheelt toch alweer €17,50 met de richtprijs in dit topic. :wink:

Allereerst begonnen met de pijlen, knoeperds van dingen en ze gaan enorm hoog! Is direct een nadeel, want ze gaan eigenlijk te hoog, effect lijkt zo een stuk kleiner, maar het effect is zeker mooi, in mijn herinnering viel er slechts 1 een beetje tegen.

De cakes tussendoor weggeschoten en van de 5 cakes zitten er 3 sublieme cakes tussen (die ik dan natuurlijk als eerste weg schiet haha). Stuk voor stuk prachtige cakes, zonder meer, maar die 3 cakes zijn werkelijk net zo goed als op de film van hun site. Ik heb alles gefilmd, zal op de DVD komen, maar misschien moet ik later dit jaar alles maar eens achter elkaar zetten en hierbij gooien. :wink:

Ik vind pakketten sowieso te duur, maar genoeg mensen kopen die dingen, zijn ze snel klaar en als ik dan aan mag raden, dan zou ik zeker deze nemen! Ik heb er van genoten, anderen ook en als ik het vergelijk met andere pakketten, dan is dit echt niet zo duur voor de kwaliteit die je krijgt. :wink:

Ik ben overtuigd, dit is gewoon een dikke aanrader! :D

Hier alvast de eerste film, betreft de Meteor Rain;

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En ook de 2e cake uit het Supreme pakket van VC Vuurwerk genaamd Cosmic Blizzard;

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Heeft iemand hier nog recente (2010-2011) ervaring mee?

Dit pakket lijkt mij top, en de batterijen zijn joekels!

@ Mattenfreak; de filmpjes hierboven zijn gefilmd met een NV-GS500?

Edit: 100ste post op VWC! :p

In 2010-2011 deed dit pakket het nog heel goed met z'n aparte effecten!
Wil 'm nu daarom toch weer erbij nemen.

Back
Bovenaan