Magnificant Five [Ass.]

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 2506
Artikelnaam: Magnificant Five
Netto Kruitgewicht: 225 gr. per cake
Aantal Schoten: 15 Schots
Aantal Cakes: 5
Effectomschrijving: De Magnificant Five bestaat uit 5 verschillende cakes verpakt in een luxe doos.
Afmetingen: volgt
Stijghoogte: volgt
Richtprijs: €16.75 per pot
Verpakkingseenheid: 2/5

Hier nog even de effecten van de 5 cakes:
A: 15 sh, red tail to brocade crown to red
B: 15 sh, blue tail to blue light and time rain
C: 15 sh, yellow tail to yellow palm with blue light
D: 15 sh, purple tail to purple light and green glitter
E: 15 sh, red/green glitter mine to green light and redpalm/ glitter

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Demo 2009

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hardix brengt erg goede producten op de markt. Stuk voor stuk topcakes voor een goede prijs. :)

ik vind het jammer dat ze alle cakes tegelijk hebben geschoten .
want op die manier kun je ze niet goed bekijken .
maar binnen kort zal er vast en zeker hier in zwolle een demo zijn waar ik ze live kan mee maken .

maar 83.75 voor dit pakket is natuurlijk niet slecht . :wink:

tja, hier kan je natuurlijk weinig van maken. Niet dat de potten op zich slecht zijn, nee totaal niet, maar het filmpje is nietszeggend. Een hoop schoten door elkaar, totaal geen idee hoeveel er nu weggeschoten wordt en bovendien zijn de individuele cakes met hun effecten op deze manier moeilijk in te schatten. Toch verdienen deze cakes mijn inziens de aandacht.
Overigens wel super dat er nu uberhaupt wat beeldmateriaal van deze cakes te vinden is, goed werk heren van vuurwerkcrew:thumbup:!
Er zullen in de loop van de tijd vast nog wel wat andere filmpjes (misschien van een netter geschoten demo) verschijnen. Zeker cakes om in de gaten te houden dit :)

p.s. Wat gebeurt er met dat laatste schot? de bombette lijkt redelijk dicht bij de camera te ontploffen....

Laatst bewerkt:
Het gehele pakket gaat hier 82,50 kosten, op zich niet veel voor 5 max. gevulde cakes. Maargoed eerst nog even een paar demo's afwachten en wat filmpjes kijken voordat ik deze jongens in mn collectie op ga nemen. Ik zit namelijk nog sterk te twijfelen.

aaah das beter 16.75 per pot is zeker de moeite waard .
deze cakes hebben een goed evenwichtig tempo mooie brede boeketten .

ik zou het pakket zeker mee nemen :)

Bij harry's vuurwerk kost iet 66,15 het hele pakket alleen in de voorverkoop!

ik vind het jammer dat ze alle cakes tegelijk hebben geschoten .
want op die manier kun je ze niet goed bekijken .
maar binnen kort zal er vast en zeker hier in zwolle een demo zijn waar ik ze live kan mee maken .

maar 83.75 voor dit pakket is natuurlijk niet slecht . :wink:

Bij Harry's vuurwerkhal te Kampen krijg je overal 10% korting op in de voorverkoop. Dan worden de prijzen van hardix al een stuk beter, normaal vind ik ze altijd net iets te duur in vergelijking met andere merken.

magnificent5.jpg

ik had er 1 gewoon afgestoken en 2 x 2! dat geeft een iets leuker effect vind ik.
2tegelijk dat schiet ie lekker door niet bijzonder harde knallen en boeketten. het was niet geweldig maar het was ook geen onvoldoende. kortom conclusie: leuk potten, redelijk wat variatie, boeketten gaan goed omhoog (niet te laag niet te hoog) en ze hebben ook nog iets wat op een eindsalvo lijkt. Cijfer 6+

Deze dit jaar niet weer, als ze hem verbeteren ik bedoel.

1. grote boeketten
2. harde burstknallen

zoals de oude brilliant five dan neem ik hem misschien wel weer

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan