Mad Twister

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1693
Artikelnaam: Mad Twister
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 390 gram
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Kartoninhoud: 8/1
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €37,50

1693_mad_twister.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook weer een mooie cake met mooie kleuren.
De spinners hadden van mij meer zilver mogen zijn, nu vind ik het niet heel lekker over komen.

Ook weer een mooie cake met mooie kleuren.
De spinners hadden van mij meer zilver mogen zijn, nu vind ik het niet heel lekker over komen.

Ik vind juist dat de goude spinners hem uniek maken. Heb hem nu twee keer gezien en hij wordt steeds mooier :)

Deze gaat wel in de collectie komen dit jaar. Juist vanwege zijn gouden spinners is het een keer wat anders dan de standaard (ook mooie) zilveren spinners. Top bakkie!

Vind het raar dat het zo stil is rond deze cake. Unieke spinners ( zo heb ik ze nog niet gezien), met zeer heldere boeketten. Wellicht komt t op film niet helemaal over, maar persoonlijk vind ik dit een toppertje

Mooie cake. beetje Daisy Beam achtig maar ik vind 35 iets te prijzig eigenlijk. 25 was schappelijker geweest

Leuke cake alleen vind ik het tempo net te laag om hem echt een aanrader te noemen.

Tempo te laag? Ok dan neem ik er 4, is dat ook weer opgelost. Deze vanavond geschoten bij Souman en was toch echt wel een van de toppers hoor. Je hoorde het ook aan het publiek. Voor mij krijgt hij een dikke plus en staat hij op het lijstje(out of budgetlist)

greetzz

Back
Bovenaan