Macet Vuurwerk Losser - De Vuurwerk winkel met de grootste korting

Beste VUURWERK LIEFHEBBER.

Wij willen ons graag even aan jullie voorstellen.

Wellicht kennen sommigen van jullie ons maar er is waarschijnlijk een over groot deel wat nog nooit van ons heeft gehoord.
Wij zijn een vuurwerk winkel in Twente met de naam Macet te Losser.

Wij zijn te vinden onder www.macetvuurwerk.nl
De afgelopen jaren hebben wij altijd vuurwerk verkocht uit onze eigen winkel met een capaciteit van 10.000 KG. Wij hebben door de jaren heen geleerd dat veel mensen steeds meer waar voor hun geld willen en steeds selectiever worden in het bestellen van hun vuurwerk producten.

Graag willen wij in samenwerking met Vuurwerk Crew jullie een mooie actie aanbieden.
Speciaal voor de “freaks” hebben wij een mooi assortiment weten samen te stellen welke alleen te bestellen is in onze speciale online webwinkel. In overleg met enkele moderators van Vuurwerk Crew hebben we de producten samengesteld. Zoals jullie zien zijn het producten van drie verschillende importeurs. Deze producten hebben we speciaal voor alle freaks uitgezocht en zolang de voorraad strekt staat het online bij ons te koop. In de toekomst komen er nog een paar artikelen bij maar daar zijn we nog mee bezig. We willen jullie immers niet teleurstellen dus wat we publiceren is ook in onze voorraad aanwezig.

Alle artikelen die nu gepubliceerd staan zijn tegen deze zeer aantrekkelijke prijzen leverbaar, er komen geen kleine artikelen bij zoals rotjes, pijlen of fonteinen. Dat kan besteld worden in de folder die binnenkort uitkomt of online op www.macetvuurwerk.nl

Om drukte en of chaos te voorkomen geven we jullie de mogelijkheid om alle artikelen af te halen op 29-12-2011 vanaf 00:00 uur. Wij verzorgen die avond een hapje en een drankje en zorgen dat iedereen zijn of haar bestelling op een geordende werkwijze mee kan nemen.

Dit jaar heeft Macet vuurwerk ook iets heel bijzonders wat we jullie op een later tijdstip duidelijk willen maken, ook dit is een actie in samenwerking met vuurwerk crew en onze 3 leveranciers.

Op de online webshop www.vuurwerk-actieshop.nl vind je alle artikelen zoals ik net vermeld heb maar ook de spelregels van het bestellen, op deze manier hopen we misstanden te voorkomen. De actie is gestopt

Ik hoop dat velen van jullie het een mooi gebaar vinden en dat we in de toekomst als vuurwerk winkel nog meer voor jullie kunnen betekenen. 1 ding willen we al wel vast verklappen onze winkel demonstratie zal zijn op Vrijdag 23-12-2011. Exacte tijd zullen we later posten.

Mochten er vragen zijn post ze gerust we zullen proberen een ieder zo snel mogelijk antwoord te geven of mail naar info[at]vuurwerk-actieshop.nl

Groeten uit Losser
Alex von Schomberg

Laatst bewerkt:
Een zeer mooie site! Kleine tip, maak een filter erin dat je kan filteren op pakket, potten tot 250gram, potten tot 500gram. Dat zou zeer makkelijk zijn. Misschien ook de normale winkel prijzen erbij zetten zodat de freaks weten hoeveel er af is zonder te hoeven zoeken. Maar voor de rest, mooi vorm gegeven en een goede opstelling. Mijn complimenten hiervoor.

Leuke actie Macet!
Er zijn steeds meer winkels die dit soort actie's doen, en ze komen er ook steeds eerder mee. Ik voorzie voor over een paar jaar dat de eerste actie start op 1 Januari.

Het begint inderdaad steeds vroeger EN het word steeds gekker! Mooi assortiment hoor, voor de showtime collectie (vooral mines) vind ik een dikke + waard!! Het is hier niet echt ver vandaan, misschien tegen die tijd maar eens rondsnuffel in de winkel en een praatje maken:)

Zozo, het lijkt wel of de winkels alsmaar met elkaar gaan concurreren het lijkt maar erger te worden! Geweldig wat er voor ons liefhebbers geregeld wordt. Ook mooi voor de liefhebbers in het oosten, daar zijn eigenlijk nog geen acties voor zo ver bekend bij mij?

Laatst bewerkt:
mooi mooi!
Jammer dat dit weer zo heel ver weg is!
Wanneer komt er een x een winkel in zuid oost brabant met zoon kortings acties?

Vuurwerk-Orthen, alleen betaal je daar zulk soort prijzen pas vanaf een bepaald bedrag.

Echt top hoor!
Respect met dit soort dingen!
Absoluut het bezoeken waard met zulk soort prijzen, helaas te ver weg voor mij, maar als ik 50 km dichterbij woonde, wist ik waar ik mijn vuurwerk bestelde!
Absoluut cheap!

Tis dat twente zo een end weg.
Anders had ik hier zeker wat besteld.
En de Royal fireworks muismat is natuurlijk helemaal een toppertje
Voor de freaks onder ons

Zo dan complimenten hoor ! Zeer mooie collectie,waar me hartje sneller van gaat kloppen. Qua tijd ook zeer goed te doen,49 minuten rijden,:p Zal deze zaterdag maar eens een bestelling plegen! Ook een aantal merken,waar ik geen ervaring mee heb. Kortom:heb der weer zin in!

Laatst bewerkt:
Mooie acties hoor :D het word steeds spannender met al die conqurerende sites:D

Helaas is dit een beetje ver rijden voor mij!, maar succes met de site verder!

Geweldige actie wederom en nu met Macet vuurwerk.
Mooi assortiment met geweldige kortingen.
Dat jullie het mogelijk maken om het vuurwerk op te halen op de 29ste om 00:00 is voor velen een geweldig mogelijkheid denk ik, en ook nog met een hapje en een drankje.
Bedankt voor deze actie.

Macet,

Voor de grootste korting moet je tegenwoordig al meer dan 50% geven. Over de actie van vuurwerk4all kun je op deze site alles vinden...

Sommige cake's hebben 40% korting hier, en volgens mij is het niet lager dan 30%. Vuurwerk4all had daarmee een kort maar krachtige actie, maar deze korting is volgens mij gewoon tot de voorraad strekt.

Ik snap je punt, het is alsnog niet de hoogste korting.. maar alsnog wel hoog!

Heb ook even op jullie andere site gekeken, en moet zeggen dat ik het jammer vind dat niet al die producten met een korting worden verkocht. Staan toch aardig leuke dingen tussen die ik ook wel in me collectie zou willen hebben. :)

Macet,

Voor de grootste korting moet je tegenwoordig al meer dan 50% geven. Over de actie van vuurwerk4all kun je op deze site alles vinden...

Zeikzak! xD

Dat was enkel om die winkel op de kaart te zetten en er waren maar een aantal bonnen, je weet best wel dat 50 procent wel erg veel is om te geven en ik denk dat we absoluut blij mogen zijn met het feit dat deze winkel korting geeft.
We kijken immers geen gegeven paarden in hun bek.

Denjo, bedankt voor je post.
Somige mensen worden zo langzamerhand verwend:wink:
Snap opzicht het punt van Heartworm wel, er is tenslotten een winkel met een hogere korting.
Maar goed, blijft natuurlijk een top actie wederom die wij als crew alleen maar toejuichen.

Laatst bewerkt:
Ik heb hier afgelopen jaar voor het eerst een bestelling geplaatst en ik moet zeggen dat er een uitstekende service was en tijd voor een praatje,voor mij word dit een van mijn vaste dealers aangezien de prijzen ook nog eens erg goed waren.Goede Actie Macet en VWC

Eigenlijk te zot voor worden, maar ik heb een bestelling geplaatst. Een enkeltje is 124 km voor mij. Dus dat wordt dan een nacht overslaan!

tja en daarbij...alles wat wordt besteld en op de kortingssite staat wordt gegarandeerd geleverd. Ook zal Macet het logistiek goed in elkaar zetten en er alles aandoen zodat je niet ellenlang op je bestelling hoeft te wachten..
Da's ook een stukje goede service lijkt me. Van mij kunnen ze zeker ook nog wel een bestelling verwachten, maar dan wel na mijn vakantie :D
Daarbij is het voor mij ook nog eens lekker dichtbij.

Macet: bedankt voor de actie!

Back
Bovenaan