M.o.a.b.

Mother of all Bombs. De titel maakt ons erg nieuwsgierig.
Hopen dat dit een waardige opvolger voor de Sweet Coconut wordt.
De prijs is in ieder geval hetzelfde

Hmm,toch wel erg zwaar voor een single shot,aangezien de sweet coconut 422 gram is! En dit is hetzelfde kaliber zo te zien...

Er zijn nog geen filmpjes, aangezien er nog maar 1 demo is geweest er daar maar een beperkt aantal nieuwe producten zijn geschoten. 7 November is de eerste B&W consumenten demo en dan wordt deze misschien geschoten. Ik weet alleen niet deze grote single shots nou wel of niet mogen geschoten worden op demo's.

Gezien op de demo van Rohan gisteren.
Zelf ben ik niet zo,n groot liefhebber van singleshots, maar voor de MOAB ga ik dit jaar een uitzondering maken.
Let op de film die gaat komen: Hij is echt bruut.
Er werden er gisteren 5 tegelijk afgeschoten.
Wat een dreun en wat een uitwerking: schitterend

op enkele foto's zag ik dat de sweet coconut er stond i.p.v MOAB??

Gezien op de demo van Rohan gisteren.
Zelf ben ik niet zo,n groot liefhebber van singleshots, maar voor de MOAB ga ik dit jaar een uitzondering maken.
Let op de film die gaat komen: Hij is echt bruut.
Er werden er gisteren 5 tegelijk afgeschoten.
Wat een dreun en wat een uitwerking: schitterend

Op de schietlijst stond MOAB en door de speaker ook aangekondigd als de MOAB
Dus ik weet niet beter dan dat het de MOAB was die we gezien hebben.

Ik denk inderdaad dat hier de sweet coconut werd geschoten. Aangezien ik gehoord heb dat de nieuwe producten nog niet binnen zijn :wink:

Dat denk ik niet. Het 1e filmpje de sweet coconut heeft veel minder vol effect dan het 2e filmpje de moab. Voor dat geld vind ik de Moab dus veel beter. Alleen single shots blijf ik duur vinden het is leuk als je er een groot budget voor hebt anders is de lol er zo van af.

:bye:

Dat denk ik niet. Het 1e filmpje de sweet coconut heeft veel minder vol effect dan het 2e filmpje de moab. Voor dat geld vind ik de Moab dus veel beter. Alleen single shots blijf ik duur vinden het is leuk als je er een groot budget voor hebt anders is de lol er zo van af.

:bye:

ik heb die moab gezien, ziet er heel mooi uit, ik vind het juist goed voor een laag budged. maar golden rain valt niet goed te filmen :( en de camera zag ook een beetje wazig

Back
Bovenaan