LVC Mei-meeting 2016

Graffioso

VWC lid
FB_Mei_meeting_2016.jpg

Mei is in aantocht en dan denken wij meteen aan de gezelligste vuurwerkmeeting van het jaar, de Mei-meeting!

Hou je van vuurwerk, een gezellige babbel, animatie en lekker eten?

Dan is onze Mei-meeting voor jou de place to be! De hele dag wordt netjes gevuld met verschillende activiteiten.
Natuurlijk is er de traditionele quiz waarmee zeer leuke prijzen te winnen vallen, enkele nieuwtjes omtrent de vuurwerkwereld, sjoelbaktoernooi, etc. .
En last but not least kan iedereen zijn buikje vullen met overheerlijke vleesjes van de barbecue en een frisse pint! Dit allemaal volledig gratis.

Heb je toch zin om wat centen op te doen? De Zena Megastore Maaseik biedt die dag exclusieve heropeningsacties aan!

Wanneer? Zondag 29 mei (vanaf 14h)
Waar moet je zijn? Zena Megastore Maaseik, Schoorstraat 7 (Industrieterrein Jagersborg), 3680 Maaseik

Omdat wij niet van verspilling houden en niet te veel maar ook niet te weinig vlees willen inkopen is inschrijven voor iedereen verplicht! NIET INGESCHREVEN = GEEN TOEGANG!

Inschrijven kan via:
http://eepurl.com/b1l245

Helaas niet aanwezig, omdat ik dan een korte vakantie heb gepland. Iedereen die gaat alvast veel plezier gewenst!

Had graag gewild maar het gaat helaas niet lukken hierbij aanwezig te zijn :( Veel plezier aan een ieder die wel gaat:thumbsup:

Gezellig, wij zijn er weer bij!
Meerdere crewleden kunnen dit jaar; ik, Tabe, Adriaan, Bastiaan en Marco met zijn zoon. :thumbsup:

Is er inmiddels een timetable/programma voor de Mei-meeting? En staat er ergens een tv aan? Er zijn namelijk best veel F1-fans die Max Verstappen naar een overwinning in Monaco toe willen schreeuwen...

Repost:

Is er inmiddels een timetable/programma voor de Mei-meeting? En staat er ergens een tv aan? Er zijn namelijk best veel F1-fans die Max Verstappen naar een overwinning in Monaco toe willen schreeuwen...

Repost:

lijkt mij dat je dan maar thuis achter je tv blijft.
is geen f1 meeting.

niet slecht opvatten hoor.

lijkt mij dat je dan maar thuis achter je tv blijft.
is geen f1 meeting.

niet slecht opvatten hoor.

Het gaat mij persoonlijk vooral om de timetable. Ander jaren werd die van tevoren ook gewoon gepost. Dus dat vat ik zeker niet verkeerd op hoor! :wink:

Met de F1-opmerking probeer ik juist meer volk die kant op te halen die anders inderdaad juist thuis zouden blijven. De LVC verdient een grote opkomst maar er zijn veel F1-volgers die normaal ook naar de Mei-meeting komen. Dit weekend is Monaco en dat is 1 van de pareltjes en klassiekers op de F1-kalender die veel liefhebbers niet willen missen. Wat is er voor hen dan mooier om hun 2 favoriete hobby's op 1 en dezelfde plek te kunnen combineren en er zo toch voor te zorgen dat de LVC wel de opkomst krijgt die het verdient?

Reactie namens de LVC/ZENA BE bij "de buren" door Graffioso:

"De F1 zal te zien zijn op de mei meeting, desnoods kunnen we later nog overschakelen op wielrennen. Nu alleen de vrouwen nog, wie regelt die? :p"

Dus geen excuus om niet te komen naar de Mei-meeting vanwege de race van Max, die is er te zien!! En hetzelfde geldt voor de Giro in de hoop dat Kruijswijk toch nog orde op zaken kan stellen...

Back
Bovenaan