[Low Pricing] Covenant

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 7614
Artikelnaam: Covenant
Netto Kruitgewicht: n.n.b.
Aantal Schoten: 51 schots
Effectomschrijving: n.n.b.
Afmetingen: n.n.b.
Stijghoogte: 20-25 meter
Tijdsduur: 36 seconden
Richtprijs: n.n.b.
Verpakkingseenheid: n.n.b.
O.a. te koop bij: Bestel-Vuurwerk.nl

covenant.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
deze gaat straks voor ongeveer € 35.00 per stuk. Ik vind dat de Low pricing assortiment tot nu toe zijn naam waar maakt in mij ogen.

Hier is mijn film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geen slechte cake. Hij heeft bij mij een klein vinkje, maar is toch niet spectaculair genoeg.

Hij's best aardig ja. Geinige opbouw van (beetje magere) mines naar (beetje magere) fluit en dan een leuke boeketescalatie. Inderdaad iets om lichtjes aan te vinken.

kmoet zeggen dat in deze cake nog enigszins een idee zit. Dat heb ik bij veel andere cakes niet gezien. De prijs valt me dan ook nog wel een beetje mee.
Het is misschien niet een topper, maar ik denk dat voor veel mensen dit een mooi cake zal zijn.
Ik vink het echter gewoon niet aan;-)
greetzz

De vraag is, als je een klein budget heb. Of je deze echt wel wilt nemen, zeker als je grote effecten wil, welke deze zeker op t einde heeft, daarbij is de opbouw grappig te noemen. Maar ja, ik denk bij low prizing aan 20 euro maximaal eerlijk gezegd. Maar goed, misschien toch n kans geven dit jaar.

Effectomschrijving: Super mooie effecten, teveel om op te noemen. 500 GRAMS 51 shots
Productvideo Weco zelf:

Convenant

Convenant

Artikelnummer: 7614
Artikelnaam: Convenent
Bruto Gewicht: N.n.b.
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 51 shots
Effectomschrijving: Super mooie effecten, teveel om op te noemen. 500 GRAMS 51 shots
Tijdsduur: 25-35 seconden
Verpakkingeenheid: 6/1
Effecthoogte: 20 meter
Richtprijs: N.n.b.
O.a. te koop bij: www.wecovuurwerk.nl

7614%20covenantgr.jpg

Gelieve niet overnemen zonder toestemming!

Back
Bovenaan