Love is in the Air [Uitloop]

Lekkere kwaliteit broekhoff....
Maak ze dan verdomme niet als het niet lukt! je test die dingen toch of niet? amateurs!
Als mercurie goede smilies kan maken dan moet een hartje toch wel te doen zijn voor een gigant zoals broekhoff!

De pijl is niet alleen misvormt maar het effect is ook zeer snel weg...

Ik had een 5inch shell van Weco met een rode hart. Zelfs dat was vrij klein, niet in perfecte vorm en echt lang bleef ie ook niet zichtbaar. Zo`n effect in een consumenten pijl van 40gram stoppen, daar kun je niet al te veel van verwachten.

Ik had een 5inch shell van Weco met een rode hart. Zelfs dat was vrij klein, niet in perfecte vorm en echt lang bleef ie ook niet zichtbaar. Zo`n effect in een consumenten pijl van 40gram stoppen, daar kun je niet al te veel van verwachten.

En daarom kan mercurius perfecte smilies maken??? beetje onzin gast

dit slaat echt alles, vorig jaar kostte deze pijlen 10 euro per 2 stuks. en nu 2.50 per stuk.
het laatste wat ik zag is een hartjes boeket.
dus deze komt er NOOIT meer in, ik schaamde me zelfs een beetje voor deze pijl :P

Hartjesboeket is toch ook de bedoeling? Als de prijs zo fors gezakt is, dan betekent dat 1. de verkoop extreem tegenviel en 2. dat ze er nu als een malle vanaf willen.

ik bedoel met ''het laatste wat ik zag is een hartjes boeket'' is dat ik gewoon in de lucht 5 rode gekleurde balletjes zag en meer niet :p

Love is in the air wat het fav liedje van mijn overleden pa (deed hem denken aan goede tijden van vroeger)als ik deze dingen had gehad /geweten had ik ze kunnen schieten dit jaar op mijn eerste oudjaar zonder hem

Back
Bovenaan