Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van plan om onderstaande te bestellen, heb drie keuzes:
Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
Keuze 1:
Rubro 4 seasons
Zena revolution
Keuze 2:
Rubro 4 seasons
Zena Triumph
Zena Golden Box
Zena Double fury
Keuze 3:
Rubro 4 seasons
Rubro Buurt Assortiment XXL
Keuze 1:
Rubro 4 seasons
Zena revolution
Keuze 2:
Rubro 4 seasons
Zena Triumph
Zena Golden Box
Zena Double fury
Keuze 3:
Rubro 4 seasons
keuze 2.![]()
ik zou keuze 2 kiezen
Keuze 1:
Rubro 4 seasons
Zena revolution
Keuze 2:
Rubro 4 seasons
Zena Triumph
Zena Golden Box
Zena Double fury
Keuze 3:
Rubro 4 seasons
Thanks, keuze lijkt me wel duidelijk vanuit jullie kant. Hebben jullie toevallig ervaring met een van de boxen uit Keuze 2?Zeker keuze 2. Meer variatie en meer fun.
Ik wil graag een keer iets anders dan de Extreme Salute, en mijn oog is gevallen op de Sneaky 6 van Katan. Hier wil ik 2 pakketten van bestellen, net zo duur als een karton ES. Aangezien het 3x2 effecten per karton zijn, ga ik hier spijt van krijgen en veel herhaling zien? Ik ben op 2 locaties dit jaar dus schiet om 18:00 de ene set weg en 0:00 de andere.
Ik wil graag een keer iets anders dan de Extreme Salute, en mijn oog is gevallen op de Sneaky 6 van Katan. Hier wil ik 2 pakketten van bestellen, net zo duur als een karton ES. Aangezien het 3x2 effecten per karton zijn, ga ik hier spijt van krijgen en veel herhaling zien? Ik ben op 2 locaties dit jaar dus schiet om 18:00 de ene set weg en 0:00 de andere.
Zoiets ongeveer:
1x Karton Big 19
1x Karton Extreme Salute 2.0
6x Concerto rosso
5x Titanium Thunder
1x Fire Flower
1x New Moon
1x Event 4 Seasons
En dan nog een paar losse potten maar daar ben ik nog niet over uit welke dat gaan worden![]()
Dit jaar voor de verandering maar eens vroeg een bestelling geplaatst. Waar ik voorheen vrijwel uitsluitend producten van Wolff en daarvoor Lesli vuurwerk kocht heb ik er dit jaar voor gekozen om te bestellen bij het in de regio welbekende: Ed Raket vuurwerk in Apeldoorn. Dit jaar ben ik van plan een beperkt aantal Midden- tot grote cakes (aantal: 10 - 12) aan te schaffen en de opruimprijzen zijn erg scherp bij Ed Raket. Al besteld:
Zena:
-Paranoid Lunatic van 47,50 voor 27,50
-Inglorious bastard van 39,95 voor 19,95
-Kitalpha van 39,95 voor 24,95
Bonfireworks:
-Pina Colada van 41,95 voor 19,95
-Great balls of fire van 39,95 voor 19,95
-Earcatcher van 39,95 voor 19,95
Mooie cakes met een goede diversiteit aan effecten. Ook leuk om producten van twee verschillende leveranciers te vergelijken. (Komt een derde leverancier bij) Helaas geen gratis vuurwerk bij de bestelling, maar dit zijn natuurlijk mooie kortingen.
Ik wil verder nog een cakeassortiment toevoegen. Ik heb in het verleden weleens de Extreme Salute van Barely Legal gehad en daar was ik wel van gecharmeerd. Ik twijfel tussen:
-Buurtpakket XL van Rubro (Heeft erg goede reviews)
-Barely legal pakket (Extreme salute 2.0, dominator 2.0, eclipse, epic)
Wat kunnen jullie mij adviseren?
Ik zou dan persoonlijk voor het buurtassortiment XL van Rubro gaan,maar je moet gewoon pakken wat je zelf het mooiste vind.