Lights of Heaven 2.0 [Uitloop 2019]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: EVO-0005
Artikelnaam: Lights of Heaven 2.0
Bruto Gewicht: 4000 gram
Netto Kruitgewicht: 492,5 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Glitter sky twister to multicolor peony.
Tijdsduur: 25 sec.
Stijghoogte: 35 meter
Afmetingen: 18 x 18 x 22,5 cm (b x l x h)
Kartoninhoud: 4/1
Richtprijs: € 39,95 (2016)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

evo-0005-light-of-heaven-2_3d.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd of deze nog mooier is dan de 1.0 versie.
Want die vond ik ook al prachtig....
Marchel kennende, weet ik het wel zeker van wel.

Als ik me goed herinner komt het in de richting van de snaketail, maar dan een silveren tail als ik t goed heb.

Waar blijft de rest van de info Marchel?? Ik ben zwaar benieuwd en als deze doet wat ik hoop dat ie doet, dan moet ik deze 100% hebben.

Interessant product
Ik denk dat dit er eentje is om in de gaten te houden.
Die sky twister to multicolor peony moet erg gaaf zijn! En dan nog is met een lekkere Burst:D
Is er al meer bekkend? :)

Ik heb de instelling dat als iets niet presteert zoals het zou moeten het product 1 herkansing krijgt.
Mocht het dan wederom niet doen wat het zou moeten doen zal deze uit het aanbod verdwijnen.
Evolution Fireworks staat voor kwaliteit,exclusiviteit,durf en gewoon geweldig vuurwerk.
Ik zal me dan ook altijd 110% inzetten om dit te bewerkstelligen.
Meeste,al dan niet iedereen die me kent weet waar ik voor sta en hoe ik ermee bezig ben.

gr
Marchel

Ik heb de instelling dat als iets niet presteert zoals het zou moeten het product 1 herkansing krijgt.
Mocht het dan wederom niet doen wat het zou moeten doen zal deze uit het aanbod verdwijnen.
Evolution Fireworks staat voor kwaliteit,exclusiviteit,durf en gewoon geweldig vuurwerk.
Ik zal me dan ook altijd 110% inzetten om dit te bewerkstelligen.
Meeste,al dan niet iedereen die me kent weet waar ik voor sta en hoe ik ermee bezig ben.

gr
Marchel

Ik denk dat de meesten daar ook niet aan twijfelen Marchel (ik in ieder geval niet), omdat Evolution heeft bewezen dat het kwalitatief hoogstaand vuurwerk heeft. Alleen moet een cake met 25 shots van 45 euro wel heel goed presteren wil het een succes zijn.

Back
Bovenaan