Lidubox 4 [Ass.]

moontan

VWC lid
Lidubox 4, nieuw vuurwerk!

Ter vervanging van de Egypte-pakketten in de Liducollectie komen dit jaar verbeterde en meer gevarieerde pakketten. Daarbij is er een keuze voor elk budget. Het vierde nieuwe pakket heet: de Lidubox 4. Hieronder staat de uitgebreide informatie en natuurlijk een plaatje van dit pakket.

lidubox004-i.jpg

Artikelnummer: 854
Collectie: Lidu collectie
Afmetingen: 850 x 390 x 80 mm
Gewicht: 7500 gram
Effecten: Strobe, crackling, tail, wave, comet, whistling, star, peony
Kleuren: Groen, zilver, rood, goud
EAN-code: 8717202638543
Verkoopadviesprijs: € 129,50

Laatst bewerkt door een moderator:
Woohw ok, denk dat ik deze dit jaar maar eens ga proberen, alleen 80 mm dik :shocked: zullen de cakes ook niet super veel shots bevatten

Laatst bewerkt:
het lijkt wel een wel een mix van ygepte big box en vuurwerk land 4
prijs is wel leuk ik ga hem nog niet meteen kopen hoe wel ik wel benieuwd ben

Ziet er zo uit als een toppertje!
Fluitbak ,paar kleine cakes ,paar grote cakes, single shots (?) en pijlen.
Als de inhoud nou nog goed is dan lijkt me het een leuk pakket :)
Maar ik wacht eerst op het filmpjes voordat ik meer ga posten :rolleyes:

Ziet er zo uit als een toppertje!
Fluitbak ,paar kleine cakes ,paar grote cakes, single shots (?) en pijlen.
Als de inhoud nou nog goed is dan lijkt me het een leuk pakket :)
Maar ik wacht eerst op het filmpjes voordat ik meer ga posten :rolleyes:

ik denk niet dat ze de pakketen gaan filmen
omdat het meestal om de losse produckten draait tijdens de demo

ik denk niet dat ze de pakketen gaan filmen
omdat het meestal om de losse produckten draait tijdens de demo

B&W/Vuurwerkland had vorig jaar wel films van alle producten inclusief assortimentspakketten online staan op hun website.
Ik verwacht daarom dat we ook van de vier nieuwe boxen films kunnen verwachten.
Wie weet komen de films wel rechtstreeks uit China?

B&W/Vuurwerkland had vorig jaar wel films van alle producten inclusief assortimentspakketten online staan op hun website.
Ik verwacht daarom dat we ook van de vier nieuwe boxen films kunnen verwachten.
Wie weet komen de films wel rechtstreeks uit China?

ja dat klopt maar waarom doen ze dat niet tijdens de demo avond

ja dat klopt maar waarom doen ze dat niet tijdens de demo avond

Assortiment van Brave & Wichers omvat tegenwoordig 6 collecties:
LIDU,Star,Black Label,Space,Barely Legal,Xtreme.
Dat betekent heel veel artikelen. Tel daar de artikelen van een assortiment ook nog bij op.
Een demo zou veel te lang duren als men alle artikelen zou gaan showen
En niet alle toeschouwers (winkeliers) hebben zin om naar een demo van bijvoorbeeld vier uur te gaan staan kijken.

Woohw ok, denk dat ik deze dit jaar maar eens ga proberen, alleen 80 mm dik :shocked: zullen de cakes ook niet super veel shots bevatten

Een cake van 8 cm dik kan best nog wel veel schoten bevatten. Ik had vorig jaar cakes van jorge, die zijn ook niet groot (+/- 10 cm) en bevatten wel 25 prachtige schoten. De grote van een cake zegt echt niet alles.

Liduboxen: nog meer vuurwerk!

In eerdere berichten op deze Blog deden wij verslag van enkele nieuwe toevoegingen aan de Lidu collectie. Het ging om de Liduboxen die de Egypte pakketten zullen vervangen. Nu blijkt dat we voor enkele van deze nieuwe vuurwerkpaketten de verkeerde plaatjes hebben gebruikt. Er zit meer vuurwerk in deze boxen dan we in eerste instantie hebben laten zien, een positieve meevaller dus. In dit artikel staan de goede plaatjes voor de Lidubox 3 en de Lidubox 4. Ook in de originele artikelen zijn oude plaatjes vervangen door de goede.

854-i.jpg

dus box 1 is dus box 2 etc. etc. toch?
ik wil toch nog een klein vraagje toevoegen aan dit bericht
kloppen de efect omschrijvingen nog wel ?

Laatst bewerkt:
ja, IK.

en het was freaking GREAT. allemaal verschillende effecten,
het is niet goed uit te leggen iedere cake is iets bijzonders, het heeft verschillende effecten per cake, iedere cake is een micro showtje varierent met lichtkogels,fluiters, boeketten(en niet van die zuinige),knaleffecten etc etc.
ik heb dit pakket gekocht om erbij te hebben, en het is het geld dubbel en dwars waard. ik was eerst nogal sceptisch erover of het wel wat kon wezen maar ik vind het zeker een gaaf pakket, en neem hem dit jaar weer.
je koopt een shitload aan goede cakes voor relatief weinig knaken

ik ben nu een soort verslaafd geworden dus ik ga zoals het er nu naar uitziet verschillende van dit soort betere cake pakketten kopen dit jaar.

de 7-klapper :D :
-lidubox 4 (had ik vorig jaar)(bravewichers)
-lidu bigbox(had ik vorig jaar)(bravewichers)
-brilliant box(wolff)
-magnum supreme(vc vuurwerk)
-the one-liner(zena)
-hong deng long 5 (zena)
-lucky dragon(zena)

Vanavond in de vooravond dit pakket gestookt. heb van mijn dealer onder andere dit pakket gratis gekregen! leuk pakket, veel afwisselende effecten, persoonlijk had er van mij iets meer variatie in kleur gemogen, maar ondanks dit een super leuk pakket, qua prijs kwaliteit vind ik de lidubox 4 beter dan de elitebox van de star collection!!!!

Hallo Allemaal,

Ik zoek nog wat vuurwerk voor in de avond. Om 00.00 uur heb ik al het volgende op mijn lijst:

- Camuro King Lesli
- Energetic Lesli
- Sniper Wolf
- Silver Salute Wolf
- treasure island Bonfire

Dan heb ik nog iets van 125 euro budget over. Dus dit pakket zou heel goed daarin passen. Echter....

Kan je voor dat geld een mooier spectaculairdere pakket samenstellen van losse producten? Of is het niet mogelijk om met losse producten het kwaliteit van dat pakket te evenaren voor ongeveer het zelfde geld?

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Anders probeer ik het nog wel wat beter te beschrijven.

Hallo Allemaal,

Ik zoek nog wat vuurwerk voor in de avond. Om 00.00 uur heb ik al het volgende op mijn lijst:

- Camuro King Lesli
- Energetic Lesli
- Sniper Wolf
- Silver Salute Wolf
- treasure island Bonfire

Dan heb ik nog iets van 125 euro budget over. Dus dit pakket zou heel goed daarin passen. Echter....

Kan je voor dat geld een mooier spectaculairdere pakket samenstellen van losse producten? Of is het niet mogelijk om met losse producten het kwaliteit van dat pakket te evenaren voor ongeveer het zelfde geld?

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Anders probeer ik het nog wel wat beter te beschrijven.
heb zelf nog geen ervaring met dit pakket dus ook nog geen filmpjes gezien maar je kan voor die 125 euro heel wat mooie cakes kopen kijk een beetje rond op dit forum staan genoeg filmpjes en info over producten etc in een pakket zitten altijd mindere producten in zoals fonteinen tenzij je daar van houd maar naar mijn mening kan je voor 125 euro heel wat mooie cakes kopen :)

Back
Bovenaan