FireworkfanaticZwolle
VWC lid
Helaas ben ik er ook ingetrapt ondanks mijn awareness trainingen op het werk. Sterker nog ik ben er in september heen gereden omdat ik het niet helemaal vertrouwde. vond niks (alleen taxi bedrijf), nummers die ik belde van de site werkte ook niet. Site bleef me toch trekken door de mooie prijzen en ik alle fanatiek vuurwerkliefhebbers toch het meest voor me geld wil hebben. (Tsja te mooi om waar te zijn) In ieder zag ik de optie betalen bij afhalen en dacht gelijk, nu dan kan het geen probleem zijn. Echter werd ik na de bestelling geplaatst te hebben (5 nov.) gelijk gebeld en gevraagd te betalen omdat ze vorige jaar met heel veel bestellingen zijn blijven zitten en dus die optie eigenlijk niet meer mogelijk is. Nog gevraagd om de locatie en ik die niet kon vinden. Man gaf aan vanaf 1 dec daar weer te zijn. Enfin gelijk betaald ondanks de wetenschap dat oplichters juist tijdsdruk gebruiken voor truckjes. Ben voor €544,= het schip in gegaan. Ondanks het wel een behoorlijk bedrag is vindt ik het geld nog niet eens het ergste maar lig al nachten wakker van het feit hoe ik in vredesnaam zo stom heb kunnen zijn om hier in te trappen. Gelukkig had ik al wat doosjes uit België gehaald waar ik het maar mee moet doen. Iedereen alvast een fijne en veilige jaarwisseling Gr. Jacques