Lesli PyroMould on Vimeo

En toch ziet het er goed uit, geloof best dat dit een belangrijke stap is naar de nieuwe manier van produceren. Ben toch ook benieuwd naar de uitwerkingen en wat nu juist de negatieve kanten zijn van deze techniek.

Tja , wij freaks weten wat we moeten doen bij een weigeraar. Even een tijd wachten. De pot openscheuren en een viscolontje op de snellere visco plakken. En niet te vergeten het modden,doorlonten enzv enzv wat nu echt moeilijk gaat worden. Ja je kan je pot openzagen:p
Voor mij hoeft het echt niet, misschien als het in prijs voor me gaat schelen. Maar wat ik wel weer wat fijner vind is dat de productie wat minder ernstig is voor de mensen in China ! Misschien kwa afval enzo ook. En at is ook weer heel goed.

Tja , wij freaks weten wat we moeten doen bij een weigeraar. Even een tijd wachten. De pot openscheuren en een viscolontje op de snellere visco plakken. En niet te vergeten het modden,doorlonten enzv enzv wat nu echt moeilijk gaat worden. Ja je kan je pot openzagen:p
Voor mij hoeft het echt niet, misschien als het in prijs voor me gaat schelen. Maar wat ik wel weer wat fijner vind is dat de productie wat minder ernstig is voor de mensen in China ! Misschien kwa afval enzo ook. En at is ook weer heel goed.

Mwha dat hoeft niet heel moeilijk te zijn aangezien deze blokjes aan de onderkant worden doorgelust dus niet intern.

23k5dmq.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=_4H2fAJEkLc

Mwha dat hoeft niet heel moeilijk te zijn aangezien deze blokjes aan de onderkant worden doorgelust dus niet ]

Op FPM staat een afbeelding, dat een soort van lijm/coating over de lont is gegoten.
In de toekomst heb je dus breekijzer nodig, mocht je willen modden. :-)

Op FPM staat een afbeelding, dat een soort van lijm/coating over de lont is gegoten.

Als je het filmpje bekijkt zie je die coating ook inderdaad,maar dat lijkt me nou niet echt een probleem eerlijk gezegd.

Ik vind ut helemaal nix!
We gaan er ook nog eens extra voor betalen.
Nee zogenaamd zou het in de toekomst goedkoper worden..
Ja vast en zeker... voor de importeur!
Geloof me maar.. dit wordt het nieuwe vuurwerk..
Bijna niet meer te modden..
Bijna niet uit elkaar te halen.
Milieu vriendelijker...
Ja hoe lang gaat het duren voordat dit concept verplicht wordt in dit land?

Ojah en Lesli wordt er alleen maar beter en rijker van..
Zij hebben het pattent op dit concept.
Vandaar dat ze het graag Door onze strot willen dieuwen!

Ik vind het echt nix en denk ook niet dat dat vlug zal veranderen!

Hoe gaan ze dat dan doen met de gewichten? Mij lijkt zon cake veel zwaarder dan de cakes wie we nu hebben.

Even een dikke edit.
In het filmpje van Kwintos, zie je vanaf 1:00 de onderkant.
Dat was het ,,plaatje'' wat ik bedoelde.
(Het was dus een filmpje wat eerde door Smilli op FPM was/is gepost.

--------------------------

Toch sta ik er niet afwijzend tegenover.
Zo zwaarder zullen de Pyromould cakes niet zijn.
Snij maar eens voor de gein een afgestoken cake open.
Je zult verbaast staan, wat er voor plastik zakjes met zand er onder de cake gepropt zitten.

En andere voordeel is, dat je nu een stuk minder last heb van dichtgeknepen tubes, wat er voor zorgt dat je (dure) cake uit elkaar klapt.
Toch een stukje veiligheid.

En de pyromould cakes zijn 100% recyclebaar, toch een positief punt.
Aangezien alles tegenwoordig

Laatst bewerkt:
En toch ziet het er goed uit, geloof best dat dit een belangrijke stap is naar de nieuwe manier van produceren. Ben toch ook benieuwd naar de uitwerkingen en wat nu juist de negatieve kanten zijn van deze techniek.

Persoonlijk denk ik dat het met het doorlonten heel erg mee gaat vallen. Natuurlijk is het even uitzoeken wat een handige manier is, maar als ik de onderzijde van de cake op de bovenstaande films en foto's bekijk, zie ik wel mogelijkheiden die mij sneller lijken te gaan dan het openscheuren of -snijden van 'standaard' tube-cakes en het zoeken naar de lont... Maar daar mogen we het niet over hebben ben ik bang, dus daar laat ik het bij.

Als ik de China films van Lesli bekijk zie ik erg constante vulling en grootte van de effecten. Ook bij de stijghoogte is dit het geval. Afwachten is natuurlijk of dit bij de daadwerkelijke productie eveneens het geval is, maar ik heb er het volste vertrouwen in. Ben benieuwd wat voor invloed dit gaat hebben op de (al wat hoge) prijzen.

Máár, erg goede stap van Lesli. Ben benieuwd of de traditionele cakes over enkele jaren zijn uitgestorven en hoe snel andere importeurs dit overnemen (wie weet zien we dit jaar al wel importeurs met hetzelfde principe).

Als er nu eens een reservelont op zou komen?

Ik vind ut helemaal nix!
We gaan er ook nog eens extra voor betalen.
Nee zogenaamd zou het in de toekomst goedkoper worden..
Ja vast en zeker... voor de importeur!
Geloof me maar.. dit wordt het nieuwe vuurwerk..
Bijna niet meer te modden..
Bijna niet uit elkaar te halen.
Milieu vriendelijker...
Ja hoe lang gaat het duren voordat dit concept verplicht wordt in dit land?

Ojah en Lesli wordt er alleen maar beter en rijker van..
Zij hebben het pattent op dit concept.
Vandaar dat ze het graag Door onze strot willen dieuwen!

Ik vind het echt nix en denk ook niet dat dat vlug zal veranderen!

Extra voor betalen? Heb je de prijzen al gezien dan?
Ik weet dat de prijzen op het moment gelijk zullen zijn aan de prijzen van de huidige cakes.
Waarom word Lesli er alleen maar rijker van? Uiteindelijk wilt de winkelier de marge van 2.5 tot 5.0 hebben. En dat zal niet veranderen, of je de cakes nou van chocola maakt of van papier.

Ik weet dat de prijzen op het moment gelijk zullen zijn aan de prijzen van de huidige cakes.
Waarom word Lesli er alleen maar rijker van? Uiteindelijk wilt de winkelier de marge van 2.5 tot 5.0 hebben. En dat zal niet veranderen, of je de cakes nou van chocola maakt of van papier.

Sluit mij bij Tony zijn woorden aan. Zie onderstaande tekst:

We hebben tijdens ons bezoek aan Lesli allerlei soorten en varianten gezien van Pyromoulds en ik moet zeggen dat wij( Arjan, Mike en ikzelf)dit als positief hebben ervaren. Hebben ook films gezien van cakes waarbij Pyromoulds zijn gebruikt en dit was ook erg positief. Ook de prijzen weten we en dat zal alleen maar positief uitvallen.

Verder nieuws hierover komt in het verslag te staan van ons bezoek.

Laatst bewerkt:

Niet waar, waarschijnlijk worden deze cakes zelfs 7% goedkoper dan de huige cakes en moet dit in de toekomst zelfs gaan oplopen tot ruim boven de 10 %.

Back
Bovenaan