Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja , wij freaks weten wat we moeten doen bij een weigeraar. Even een tijd wachten. De pot openscheuren en een viscolontje op de snellere visco plakken. En niet te vergeten het modden,doorlonten enzv enzv wat nu echt moeilijk gaat worden. Ja je kan je pot openzagen
Voor mij hoeft het echt niet, misschien als het in prijs voor me gaat schelen. Maar wat ik wel weer wat fijner vind is dat de productie wat minder ernstig is voor de mensen in China ! Misschien kwa afval enzo ook. En at is ook weer heel goed.
Mwha dat hoeft niet heel moeilijk te zijn aangezien deze blokjes aan de onderkant worden doorgelust dus niet ]
Op FPM staat een afbeelding, dat een soort van lijm/coating over de lont is gegoten.
In de toekomst heb je dus breekijzer nodig, mocht je willen modden.![]()
Hoe gaan ze dat dan doen met de gewichten? Mij lijkt zon cake veel zwaarder dan de cakes wie we nu hebben.
Daar zeg je idd wat.
Mischien dat men in de regelgeving dan het gewicht van 25kilo vuurwerk om kan zetten naar 25 kilo nem (netto explosieve massa)
Op FPM staat een afbeelding, dat een soort van lijm/coating over de lont is gegoten.
In de toekomst heb je dus breekijzer nodig, mocht je willen modden.![]()
En toch ziet het er goed uit, geloof best dat dit een belangrijke stap is naar de nieuwe manier van produceren. Ben toch ook benieuwd naar de uitwerkingen en wat nu juist de negatieve kanten zijn van deze techniek.
Tja , wij freaks weten wat we moeten doen bij een weigeraar. Even een tijd wachten. De pot openscheuren en een viscolontje op de snellere visco plakken. En niet te vergeten het modden,doorlonten enzv enzv wat nu echt moeilijk gaat worden. Ja je kan je pot openzagen
Voor mij hoeft het echt niet, misschien als het in prijs voor me gaat schelen. Maar wat ik wel weer wat fijner vind is dat de productie wat minder ernstig is voor de mensen in China ! Misschien kwa afval enzo ook. En at is ook weer heel goed.
Daar zeg je idd wat.
Mischien dat men in de regelgeving dan het gewicht van 25kilo vuurwerk om kan zetten naar 25 kilo nem (netto explosieve massa)
Ik vind ut helemaal nix!
We gaan er ook nog eens extra voor betalen.
Nee zogenaamd zou het in de toekomst goedkoper worden..
Ja vast en zeker... voor de importeur!
Geloof me maar.. dit wordt het nieuwe vuurwerk..
Bijna niet meer te modden..
Bijna niet uit elkaar te halen.
Milieu vriendelijker...
Ja hoe lang gaat het duren voordat dit concept verplicht wordt in dit land?
Ojah en Lesli wordt er alleen maar beter en rijker van..
Zij hebben het pattent op dit concept.
Vandaar dat ze het graag Door onze strot willen dieuwen!
Ik vind het echt nix en denk ook niet dat dat vlug zal veranderen!
Extra voor betalen? Heb je de prijzen al gezien dan?
Ik weet dat de prijzen op het moment gelijk zullen zijn aan de prijzen van de huidige cakes.
Waarom word Lesli er alleen maar rijker van? Uiteindelijk wilt de winkelier de marge van 2.5 tot 5.0 hebben. En dat zal niet veranderen, of je de cakes nou van chocola maakt of van papier.
Extra voor betalen? Heb je de prijzen al gezien dan?
Ik weet dat de prijzen op het moment gelijk zullen zijn aan de prijzen van de huidige cakes.