Leidschenveen 05-11-2010 [ show ]

Torrr

VWC lid
Vrijdag 5 November 2010 Vuurwerk te Leidschenveen

Plaats : Leidschendam
Provincie : Zuid Holland
Tijd: 20.00 uur
Wie : Anton's Evenementen Vuurwerk
webinfo : www.iceparadise.nl

Vrijdag 5 November 2010 wordt de ijsbaan Ice Paradise geopend om het begin van het "koude" seizoen weer in te luiden. De festiviteiten beginnen tussen 19:30 en 20:00. Tijdens deze opening is "Spectaculair" vuurwerk gegarandeerd.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Filmpje van vorig jaar !

Laatst bewerkt:
Torr dit moet zijn Leidschendam (leidschenhage winkel centru ken de eigenaar van volle maan daar staat ook de ijsbaan.

EDIT:KOM OOK NAAR DE OPENING VAN DE SCHAATSBAAN IN WINKELCENTRUM LEIDSENHAGE HET IS OP VRIJDAGAVOND 5 NOVERMBER, MET OM PRECIES 8 UUR HEEL GAAF VUURWERK!!, !!! MET DE LEUKSTE DISCO MUZIEK , TOT VRIJDAGAVOND

Torr dit moet zijn Leidschendam (leidschenhage winkel centru ken de eigenaar van volle maan daar staat ook de ijsbaan.

EDIT:KOM OOK NAAR DE OPENING VAN DE SCHAATSBAAN IN WINKELCENTRUM LEIDSENHAGE HET IS OP VRIJDAGAVOND 5 NOVERMBER, MET OM PRECIES 8 UUR HEEL GAAF VUURWERK!!, !!! MET DE LEUKSTE DISCO MUZIEK , TOT VRIJDAGAVOND

Thnx, heb het aangepast in de startpost :thumbup:

denk dat ik er wel bij ben moet ff exacte locatie weten

Winkelcentrum leidschenhage bij volle maan daar kunnen mensen zitten tevens is daar ook de ingang van de schaatsbaan daar achter is een gras veld dat is op die avond Verboden terrein daar zal het vuurwerk worden afgeschoten.

Ik ben er zeker aanwezig !
Paar maanden geleden kennis mogen maken met de kwaliteiten van Anton's Evenementen Vuurwerk , en wat heb ik toen genoten van die show !!

Ik ga zeker proberen hier bij aanwezig te kunnen zijn !

bestaat er een kans dat deze show word verplaatst/afgelast ivm de weersomstandigheden morgen?
Ook morgen is het nog steeds zacht met temperaturen rond de 14 graden. Verder is er veel bewolking en valt er van tijd tot tijd regen of motregen. De zuidwestelijke wind is matig tot vrij krachtig, langs de westkust en op het IJsselmeer (vrij) krachtig en in de avond mogelijk toenemend naar hard.
bron: knmi.nl

Ik heb er ook zin in, ik zit alleen met het weer in mijn hoofd. Het waait flink en ze geven voor vanavond af dat het nog harder gaat waaien.

@Rickster : als jij jappy belt of het doorgaat, laat hem dan Stefan en mij even inlichten betreft de gang van zaken !

Rickster-jappy-stefan-torr , handig allemaal :p
Komt goed , ik heb ook Anton gemaild/ge`pmd met de vraag als ie me e.v.t op de hoogte kan houden.

Gr stefan

heel mischien dat ik hierbij aanwezig ben vanavond , moet nog ff kijken of het haalbaar is voor mij .

edit : was helaas niet meer te doen voor mij om daar te komen , volgend jaar beter .

Laatst bewerkt:
heb er zin an strakkies weer lekker knalle kijken of het net zo mooie show word als vorige keer in leidschendam

ik hoop het :-) Denk het niet...... zal denk ik een consumentenshow worden. Kan natuurlijk ook erg leuk zijn. Ik hoop dat het door gaat :-)
Bier staat zoiezo in de koelkast :p , ik zie je straks :-)

volgens jappy is het prof showtje maar goed maak niej uit als we maar leuk showtje krijgen toog en bij mijn is het bier oowk koud hoor

En weer onderweg naar huis was een goede show in een flink tempo geschoten vanavond foto's uitzoeken

Back
Bovenaan