Leidschendam, 18-Sept-2010

heartworm

Banned
Wanneer: 18-Sept-2010
Plaats: Leidschendam
Provincie: Zuid-Holland
Wie: Anton's Evenementenvuurwerk
Kaliber: 4" max.
Tijd: 23:00
Waarom: Vlietdagen
Extra Info:
Vlietdagen

Laatst bewerkt:
Geen idee of het iets is, maar aangezien ik toch naar mijn vriendin ga en die pas 0:00 thuis komt, pak ik dit showtje mee:D

Vorig jaar was het max kaliber nog 6inch !!!
zie mijn film van 2009

poziloc is ook beetje een nepfreak. anders wist ie wel dat het tot 6 inch was !!!!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

@ vinnie, dat ziet er goed uit !
Ik heb er zin in zaterdag !, de locatie waar dit filmpje is gemaakt, is dat dezelde locatie wat hier in het topic is gepost ?

-foute goole maps url verwijderd -

Thanks Gr stefan

Laatst bewerkt:
Stefan , jouw link wijst ergens iets aan in de buurt van lelystad.
ik heb het nog even opgezocht waar ik vorig jaar gestaan heb.
klikkerdeklik Op deze T-spliting heb ik vorig jaar gestaan.(straatnaam: Groene Zoom)

Op en rond de Vliet zijn er interactieve (water)activiteiten. Het wordt een gezellig, muzikaal en culinair waterfestijn voor zowel jong als oud.
De Vlietdagen worden op vrijdag 17 september geopend. Jetski's zullen spectaculaire stunts op het water, vlak voor molen de Salamander, laten zien en zorgen voor een verrassende opening. Aansluitend wordt er een komisch historisch schouwspel, vanaf een platbodem voor de Petrus en Paulus Kerk, opgevoerd. Vanaf 21.00 uur wordt er in Leidschendam gezorgd voor swingende optredens van diverse lokale bands. Zaterdag 18 september kunt u op het water genieten van een vlootschouw en deelnemen aan interactieve wateractiviteiten. Daarnaast bent u van harte welkom aan boord tijdens de Culinaire Dinertocht, waarbij u kunt genieten van heerlijke gerechten, omlijst met muziek. Vanuit een boot of vanaf de wal kunt u vervolgens van de feeërieke Candlelight shipping genieten. Deze keer zijn de boten versierd in het thema Sprookjes en/of oude ambachten. Hierna volgt een prachtige vuurwerkshow. De zaterdag wordt afgesloten met diverse muzikale optredens in zowel Voorburg als Leidschendam. Zondag 20 september begint met een stadsontbijt in Leidschendam. In de Herenstraat in Voorburg is er een een Oldtimer Autoshow en er zijn diverse oude ambachten te bewonderen.

Jammer denjo,
Volgende keer beter :-)

Ik heb de spullen weer klaar staan, heb er zin in :-)

Gr stefan, tot vanavond mensen !

Wat een show ! Mijn complimenten aan Anton`s vuurwerk
Echt een hele mooie show gezien :D

Film komt z.s.m online.

Gr stefan

1.gif

2.gif

3.gif

Hier even een kort verslag van deze show : onderweg naar deze locatie reed ik langs het Malieveld in Den Haag waar net de finale van een show de lucht in ging, zo langzaam mogelijk gereden om er zo lang mogelijk van te genieten en wat ik in korte tijd zag, zag er goed uit :cool:
Toen verder gereden naar de locatie voor de show in Leidschendam en daar aangekomen stonden er al enkele freaks te wachten ( Stefan, Knoerdo, Karel en Richard en enkele van AVP ) en was het even gezellig kletsen en mijn vrouw voorgesteld aan deze heren tot de show om 23.00 begon.
Het begon met enkele salutes en meteen daarna werden er in rap tempo behoorlijke shells geschoten, zowel 4 als 6 inch, maar voor mijn gevoel meer 6 inchers. Veel peony en palmtrees vulden de lucht met er doorheen nog veel andere effecten.
Tussendoor een kleine finale met veel cracling en palms, waarna het tempo weer goed doorging. Tussendoor werden er met grote regelmaat shells met een soort crossette effect geschoten, opvallend aan deze shells was dat de burstknal echt bizar hard te noemen was, we keken elkaar dan ook met glimmende ogen aan :rolleyes:
Al met al duurde de show denk ik 10 minuten en moet ik zeggen dat we zijn getrakteerd op een zeer goede show, enige jammere vind ik dat we op het einde niet werden getrakteerd met een finale, eerder da laatste 30 seconden werd het tempo een beetje laag en was het einde daar.
Heren die daar aanwezig waren, bedankt voor de gezelligheid :thumbup:

Back
Bovenaan