Last minute: Ede vanavond

moontan

VWC lid
Michel (Jawe) komt met het nieuwtje dat er vanavond een vuurwerkshow in Ede is. Half 10 i.v.m 25 jarig bestaan Bergtoys.
Vragen over deze show kan je aan Michel stellen

:bye:

het betreft hier een show geschoten door Laser Fireworks (Hayo Wolff) Ze is op muziek. Ik kan er zelf door omstandigheden niet bij zijn. De show vind plaats aan de Stevinlaan.

Gerdo is er wel bij.. hij heeft mn cameras meegepakt.. Dus het zal wel gefilmd worden.

Bedankt Fred voor het plaatsen en Jack voor de aanvullende info.
Straks ook die richting op, zal Gerdo wel spreken waarschijnlijk als er nog meer komen tot vanavond.

Laatst bewerkt:
Ik vond het een erg leuk showtje. Met die muziek eronder klopte het totaalplaatje. Prachtig ritmisch geschoten. Kwalitatief heel goed, maar geen show met harde dreunen of overweldigende effecten. Wel zeer divers, met zeker leuke elementen erin. De laser erbij was ook gaaf, hoewel het je af en toe een beetje verblindt :p
Begon heel rustig met bengaals vuur. Daarbij kwamen toen wat single shot tails. Later kwamen het echt los, toen er mines, kleine cakes en PSE (vuurspuwers) kwamen.

Hier alvast wat foto's die ik gemaakt heb. De films moet nog even geconverteerd worden. Die komen zodadelijk. Ik heb zeker 80% op film staan, maar wilde ook wat foto's maken. Ik mag aannemen dat Pyroworld nog wel met een betere film komt t.z.t.

hs6v00.jpg

Het schietveld. Foto genomen om 4 uur 's middags. Grapje :p Lange sluitertijd.

np41ur.jpg

Het bedrijf waar de show gehouden werd. Vlak langs de snelweg A12.

2j304zs.jpg

344v9kh.jpg

1fi5ug.jpg

De films! Ik heb het begin gefilmd, halverwege mist er een halve minuut, en ook de finale staat niet op mijn film...Maar zeker de tweede film is meer dan de moeite waard!

Wel HD aanklikken!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Goede show, leuk om naar te kijken,vooral het tweede gedeelte.
En prima gefilmd Yorik, de kwaliteit wordt steeds beter, bedankt

Vraagje, is er vanavond ook een show?
Anders ga ik de kapper even verzetten.

Foto's zien er mooi uit, Darksoul.
Let op een paar foto's werken niet!

Dank je, Cigarman :) Ik maar weinig foto's gemaakt, maar omdat ik zag dat er gefilmd werd door anderen, maar niet gefotografeerd, wilde ik toch wat foto's hebben.
Paar foto's werken niet? Bij mij staan er gewoon 5 foto's?

Back
Bovenaan