Lanceerbox

Eenvoudig in elkaar te zetten, als vorm van een makkelijk bouwpakket (plat karton formaat) mee te nemen en zeer makkelijk: maar ó zo belangrijk!.

Original Fireworks heeft voorheen ook kartonnen pijlenrekken gehad en de ervaring daarmee was dat ze slap werden door de luchtvochtigheid ik ben benieuwd of deze zich wel staande weten te houden, de vorm werkt wel in zijn voordeel.

Karton kan behandeld worden met verschillende technieken / chemicaliën waardoor het vrijwel onbrandbaar is. Ook zijn er technieken tegen vocht.

Of Broekhoff dit toepast op deze rekken is nog maar de vraag natuurlijk.

Vind het wel een leuk initiatief! Maar geef mij maar gewoon een PVC of stalen buis!

Waar ging meer aandacht naar uit bij het ontwerpen van dit product. De vormgeving of de functionaliteit en duurzaamheid? Of louter naar de productie kosten...

Iets met een ijzeren buis van 50cm en iets dat die ijzeren buis stevig recht omhoog laat staan. Is dat zo moeilijk? Hier op het forum spookt al een kant en klaar ontwerp rond inclusief beschrijving met plaatjes, als de inspiratie toch niet te voorschijn wilt komen. Dat hoeft echt niet veel geld te kosten om in productie te brengen.

gaat karton niet schuiven als er wind staat ??
mercurius heeft wel een degelijk pijlen standaard maar kost ook weer wat volgens mij :P
de buurvrouw hier heeft een mooie pijlen standaard neer laten zetten door de gemeente :P
een grote plantenbak doet er een buisie in en klaar is kees :P

net wat 3307 zegt gewoon iets met een ijzerbuisje en een leuk prijsje.

gr

Back
Bovenaan