La Bomba

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 8042
Artikelnaam: La Bomba
Bruto Gewicht: ... gram
Netto Kruitgewicht: 296 gram
Aantal Schoten: 64 schoten
Effectomschrijving: La Bomba! Knallend en fluitend het nieuwe jaar in? Dan is deze La Bomba-cake jouw perfecte keuze! Gebaseerd op de oude ‘Estallar’ van St8ment schiet deze cake 64 schoten in heftige salvos van siervuurwerk en fluit in een hoog tempo de hemel in! Topper van de bovenste plank!
Max. tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 4/1
Adviesprijs: : € 42,99
Voorverkoop 2023: € 39,99
Onlineprijs 2023: € 34,99

O.a. te koop bij: St8mentvuurwerk.nl

image.png

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd wat de prijs dan doet als die is afgeleid van de estallar, minder schoten en wss een hogere prijs...

Laten we hopen dat ik het mis heb.

Heel benieuwd naar het beeldmateriaal van deze ter vergelijking van de Estallar.

Ben benieuwd hoe deze is vergeleken met z'n grote broer Trueno, die ziet er namelijk gaaf uit op het filmpje. En met een kleiner budget kan deze prima. Jammer dat je niet meer van zulke cakes ziet. Zoveel jaar geleden had je de Ataka van Lesli, die schoot ook alles in salvo's eruit en dat gaf toch behoorlijk wat geweld.

Heel benieuwd naar het beeldmateriaal! Kan maar zo eens een topper zijn! Hopelijk licht de nadruk op de salute’s/burst ipv het sier gedeelte!

Dit ziet er prima uit zeg, lekker die salvo's en chaos die hier uit komt, deze wil ik zeker ook zelf na de goede ervaringen met de Estallar.

Helemaal mee eens, iedere keer als ik het filmpje zie blijft het moeilijk te geloven dat er maar 290 gram in zit.....

Back
Bovenaan