Kylin

Koala

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Kylin
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 122 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

WhatsApp Image 2022-07-21 at 4.51.50 PM.jpg

Laatst bewerkt:
De 136 shots versie heeft slechts 1800 gram kruit… beloofd weinig goeds voor dat bedrag.
Al ben ik bang dat deze prijzen redelijk de norm worden

Dus zo worden de prijzen dit jaar? Pffff, dan wordt deze liefhebberij een zwaar gelag...

Onze hobby heeft het de laatste 10 jaar al zwaar te verduren gehad met al die linkse rakkers etc. Tel daarbij op de hogere kosten van transport, productie etc en de twee jaar corona en de rekenssom is dat de hobby er voor mij niet leuker op is geworden. het einde lijkt mij voor mij zelf nader bij, aangezien ik niet met drie cakes en drie boxen ga vieren. Dan is de lol er voor mij toch echt helemaal af |:sad:

Met deze prijzen, leren we het vuurwerk terug wat meer waarderen? Waar zijn de tijden gebleven, dat we een pakket fonteinen, een paar cakes hadden en één 500-grammer.

Met deze prijzen, leren we het vuurwerk terug wat meer waarderen? Waar zijn de tijden gebleven, dat we een pakket fonteinen, een paar cakes hadden en één 500-grammer.
En vroeger kon je een gezin onderhouden in een koophuis op één benedenmodaal inkomen. Meer waarderen van vuurwerk omdat het duurder word?! Tijden veranderen, maar helaas niet meer ten goede.
Hele vette labels op deze compounds trouwens.

Dus zo worden de prijzen dit jaar? Pffff, dan wordt deze liefhebberij een zwaar gelag...
Ik haal mijn 2x doorgeschoven bestellingen op en volgend jaar zie ik wel weer.

Met deze boodschappen- en energieprijzen, denk ik dat er sowieso minder klandizie bereid is om een flinke duit aan vuurwerk uit te geven, laat staan als alles zo geprijsd is als dit. Als zelfs freaks al de neiging krijgen om af te haken, dan doet de gewone consument dat al helemaal. En juist van die laatste groep moeten importeurs en winkeliers het hebben. Het waren al 2 moeilijke jaren, maar zelfs als verkoop en legaal afsteken doorgaat, dan wordt dit het 3e zware jaar.

Ik haal mijn 2x doorgeschoven bestellingen op en volgend jaar zie ik wel weer.

Met deze boodschappen- en energieprijzen, denk ik dat er sowieso minder klandizie bereid is om een flinke duit aan vuurwerk uit te geven, laat staan als alles zo geprijsd is als dit. Als zelfs freaks al de neiging krijgen om af te haken, dan doet de gewone consument dat al helemaal. En juist van die laatste groep moeten importeurs en winkeliers het hebben. Het waren al 2 moeilijke jaren, maar zelfs als verkoop en legaal afsteken doorgaat, dan wordt dit het 3e zware jaar.

Zo kijk ik er, weliwaar met pijn in mijn hart,ook tegenaan.
Alle prijsstijgingen ten goede, maar de prijssteiging van vuurwerk, moet die echt zo veel zijn. een kleinere winstmarge van de importeurs en winkeliers om het toch iets dragelijker te maken lijkt mij slim. Anders tekenen ze in mijn ogen toch een doodvonis voor zichzelf?

Maar weer on topic : label is zeer vet, hopelijk zijn de prestaties dat straks ook.

Aparte vergelijking miks. Tor zegt dat de lol er af is, met 3 cakes en 3 compounds. Als ik door de prijzen de helft minder vuurwerk heb of een kwart, gaat de lol er niet vanaf. Maargoed, dat is ieder voor zich!

Probeer er nog iets van te maken, zijn gelukkig nog een paar aanbieders die schappelijke prijzen hanteren. Die zullen het druk krijgen.

Oef Red Lantern, betekend dat ook klassieke effecten?
Verder kan je met deze informatie weinig zeggen over het product, behalve dan dat ik het positief vind dat er nieuwe producten komen!

Dit is wel officieel Red Lantern, dus niet alleen een logo. Deze labels zijn ook zoals ze in China zijn, maar de inhoud hebben ze aan moeten passen naar de Nederlandse regelgeving.

laten we hopen dat dit de advies prijs is en deze voor 120-130 in de aanbieding is. alsnog aan de hoge kant vergeleken met de afgelopen jaren, maar ten minste nog betaalbaar.

Back
Bovenaan