Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Erg benieuwd naar het kruithewicht en de diameters. € 239,95.
Dus zo worden de prijzen dit jaar? Pffff, dan wordt deze liefhebberij een zwaar gelag...
En vroeger kon je een gezin onderhouden in een koophuis op één benedenmodaal inkomen. Meer waarderen van vuurwerk omdat het duurder word?! Tijden veranderen, maar helaas niet meer ten goede.Met deze prijzen, leren we het vuurwerk terug wat meer waarderen? Waar zijn de tijden gebleven, dat we een pakket fonteinen, een paar cakes hadden en één 500-grammer.
Ik haal mijn 2x doorgeschoven bestellingen op en volgend jaar zie ik wel weer.Dus zo worden de prijzen dit jaar? Pffff, dan wordt deze liefhebberij een zwaar gelag...
Ik haal mijn 2x doorgeschoven bestellingen op en volgend jaar zie ik wel weer.
Met deze boodschappen- en energieprijzen, denk ik dat er sowieso minder klandizie bereid is om een flinke duit aan vuurwerk uit te geven, laat staan als alles zo geprijsd is als dit. Als zelfs freaks al de neiging krijgen om af te haken, dan doet de gewone consument dat al helemaal. En juist van die laatste groep moeten importeurs en winkeliers het hebben. Het waren al 2 moeilijke jaren, maar zelfs als verkoop en legaal afsteken doorgaat, dan wordt dit het 3e zware jaar.
€ 239,95 voor 122shots?
(Waarschijnlijk nog 25mm ook)
Oke, doei!
€ 239,95 voor 122shots?
(Waarschijnlijk nog 25mm ook)
Oke, doei!
Zeker weten dat het hier om 25mm gaat. 60 euro per cake, ze zijn GEK!!