Kwakkebol's Video topic

Kwakkebol

VWC lid
Hallo Freaks

Als eerste wens ik jullie allemaal een knalvol 2015 toe!

In dit topic plaat is mijn films die ik het gemaakt tijdens de jaarwisseling van 2014/2015.
Vanaf maart komen daar ook de filmpjes van Fallas 2015 bij en door het jaar heen nog wat leuke filmpjes

Veel plezier met kijken

We beginnen met ons 18:00 project!
36x Reno en 5x Neon mosquito

En 2 super fonteinen

Tot de volgende upload:bye:

Dit jaar hadden we besloten om voor de omstanders vuurwerkbrillen aan te schaffen.

Iedereen die kwam kijken kreeg de mogelijkheid om een bril te krijgen van ons om zo veiliger naar vuurwerk te kunnen kijken!

Hierbij danken wij Zena vuurwerk Belgie voor het beschikbaar brengen van de vuurwerkbrillen!

Dit jaar hadden we besloten om voor de omstanders vuurwerkbrillen aan te schaffen.

Iedereen die kwam kijken kreeg de mogelijkheid om een bril te krijgen van ons om zo veiliger naar vuurwerk te kunnen kijken!

Hierbij danken wij Zena vuurwerk Belgie voor het beschikbaar brengen van de vuurwerkbrillen!

das was een goed idee dan weet je zeker dat mensen niet door jou vuurwerk gewond kunnen raken .
het is een simpele maar zeer efectiefe actie voor het behoud van onze hobby . :thumbup:

Nieuwe Ronde, nieuwe filmpjes

4 inch green wave, werd in de buurt afgestoken

en de Zek van lesli

Tot de volgende :bye:

gaaf spul hoor ik geloof dat je hem toch een keetje moet hebben gehad .
wat ik trouwens mis aan deze is de boem of te wel de eindbom .
of heeft had deze dat niet .

Deze mat had inderdaad geen eindbom. En precies wat je zegt, je mist hem wel op zo'n gave mat!

ergens komt dit stukje film mij vagelijk bekend voor .
want dit fragment moet een stukje show zijn ergen uit België .

Back
Bovenaan