Kung Fu I + II + III

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: PGF-I-1-1
Artikelnaam: Kung Fu I + II + III
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 38 gram
Aantal Schoten: 1
Effectomschrijving: Kung Fu I: Brocade mine to brocade king with blue pearls.
Kung Fu II: Red strobing willow with silver strobe pistil.
Kung Fu III: Golden palm with white glitter pistil

Tijdsduur: 2 - 3 sec.
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 50 mm tubes, 27,5 cm hoog
Kartoninhoud: 24/1
Richtprijs: € 19,95

pangu_fireworks_kungfu_vuurwerkcrew.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Impressive, ben heel benieuwd hoe deze zal gaan presteren, ik heb al wat producten mogen aanschouwwn en mocht deze ook zo goed zijn dan hebben we een beest van een singleshot op de markt.

De derde is in de finale geschoten (omdat er 2 posten waren schoten ze 2 op de demo). Die klapte boven alles uit! In een keer BAM! Dat was de singleshot haha. Zeer fraai uitgewerkt deze singleshots, beter dan ik had verwacht.

De derde is in de finale geschoten (omdat er 2 posten waren schoten ze 2 op de demo). Die klapte boven alles uit! In een keer BAM! Dat was de singleshot haha. Zeer fraai uitgewerkt deze singleshots, beter dan ik had verwacht.

Fijn om te horen.

Zo dan, er vanavond direct even 1 de lucht in gejaagd. Wat een toppers, baal er van dat ik maar 1 pakkie heb. Enorme klap met afschieten en vooral een enorm boeket. Echt heel merkbaar groter dan 25gram per shots cakes. Mooie dikke blinkers en daarna willow. Had btw het 2e effect op het filmpje wat hierboven staat.

Oke jullie hebben me overtuigd, deze móét ik in de losse verkoop scoren, evenals de three lions.

Back
Bovenaan