Krijg ik mijn Vuurwerk wel in mijn Peugeot 106? [lijst]

marc-073

VWC lid
Krijg ik dit in mijn Peugeot? ik ben bang dat ik met 2 autos moet gaan rijden maar kan deze bestelling ook in een keer erin?

Extreme Salute 2.0 [ 1 karton ]
ZENA Revolution cakebox.
All Heavy Legends (16 t/m 49) cakebox
Delicious Thunder 3 x
Death Proof 3 x
Psycho Mania
Sirens Salvo
ZENA Mania cakebox
ZENA Event Cakebox
6Sick6 Shocks (36 st.)
Royal Rapid Rampage
Sick Six cakebox
Brocade Crown Box
Golden Box
Color Break

alles 1 x behalve de Death Proof en Psycho Mania.

zal dit passen?

Boels of borrent busje ofzo huren.
Kost naast de borg die je terugkrijgt maar een paar tientjes.

Krijg je alles mee en als je een lange afstand moet rijden geen gezeik met politie als je auto stampvol ligt met vuurwerk.

Boels of borrent busje ofzo huren.
Kost naast de borg die je terugkrijgt maar een paar tientjes.

Krijg je alles mee en als je een lange afstand moet rijden geen gezeik met politie als je auto stampvol ligt met vuurwerk.

70 KM rijden, mischien dat ik dat wel doe, kan ik gelijk nog een paar andere winkels meepakken.. ik proberen een combo'tje te huren of andere me maat mee laten rijden..

ow en ik krijg nog voor 200 euro gratis erbij !!

Maar ik meen het serieus, je kunt je auto over beladen maar je wordt zo aan de kant gezet vorig jaar ook 2 man gebeurd minimaal. Je kunt beter 5x rijden of kleedje er over heen maar een te zware wagen wordt sowieso van de weg afgehaald

Laatst bewerkt door een moderator:
Ach ja karol zulke lui blijf je houden. Hoe groter de fora en populairde. Hoe meer mindere lui erbij komen die dom stoer willen doen.

dit krijg je er wel in idd. GEwoon bankje plat en kleedje erover heen met een boormachine en wat gereedschap erop. GEwoon iemand die aan het klussen gaat.
greetzz

Zorg maar niet dat je gepakt wordt. Dit is zwaar illegaal wat je gaat doen. Dit zijn de berichten zo meteen in de krant die onze hobby kapot maakt

Onee, sorry het is VWC. Dit vinden we allemaal vet stoerrrr

Maar ik meen het serieus, je kunt je auto over beladen maar je wordt zo aan de kant gezet vorig jaar ook 2 man gebeurd minimaal. Je kunt beter 5x rijden of kleedje er over heen maar een te zware wagen wordt sowieso van de weg afgehaald

overdrijven is ook een vak of is dit sarcasme op de top?
althans ik snap hem niet.
word toch wss 2 wagens

Ik heb ook een Peugeot 106, 2 zelfs (voor de liefhebber een Rallye en een Gti ^^). En kan je vertellen, dat krijg je er makkelijk in.
Achterbank plat en dan past er verdomd veel in.

Passen gaat wel, houd er echter wel rekening mee dat je wettelijk maar 25kg bruto mag hebben.
Dus mocht je aangehouden worden en meneer agent is niet zo vriendelijk dat je de hele handel kwijt bent.....

25kg in winkel per persoon
eenmaal thuis 25kg per huishouden :bonk:

Back
Bovenaan