Krazy Clock [Uitloop]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 0205
Artikelnaam: Krazy Clock
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: De wijzerplaat start als de draaizon met gouden effecten, gevolgd door 3 series van 5 fonteinen. Deze fontein is zeer spectaculair en een van onze favoriete eyecatsters
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: ...
Kartoneenheid:
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

0205_krazy-clock-doos_copy.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook weer een erg leuke fontein. Mooie verschillende kleuren, fluit tussen door, leuke afwisseling. Leuk ding voor erbij hoor.

De dummy van deze was vrij groot. Als ik het goed onthouden heb gaat deze 34,95 kosten.

Mooie fontein!

Maar zoals hierboven is gezegd, voor die prijs ga ik hem niet halen...

Knutsel ik liever zelf wat in elkaar :p

Hahaha als deze 35 euro moet kosten is dat gewoon schandalig.

Leuk concept dat wel!

Schandalig vind ik wat overtrokken, veel geld is het zeker.

Vergeet niet dat een gemiddelde cake ook in deze prijsklasse zit terwijl deze in aanzienlijk grotere series gemaakt worden en sneller gemaakt kunnen worden ofwel qua productie voordeliger zouden moeten zijn. (mocht dit onjuist zijn hoor ik het graag)

Aan het formaat te zien komt deze klok ook redelijk overeen met een dertien in een dozijn cake dus ook vergelijkbare kosten voor het verschepen.

Ook denk ik dat Broekhoff geen vergelijkbare hoeveelheid als bijvoorbeeld de Willow Time zal inkopen dus ook minder kwantumkorting.

Als je dan bedenkt dat dit wel een erg bijzonder stukje vuurwerk is en aanzienlijk specialer is dan een gemiddelde cake denk ik dat de prijs geeneens zo gek is....

Bij broekhoff zijn van de kruk gevallen, ik ga me wel in duitsland fontijnen halen. Daar heb ik voor 30,- een "boodschappen" krat vol met kwaliteits spuiters.

Toen ik het filmpje zag werd ik enthousiast. Leuk ding. Alleen hij gaat een beetje uit als nachtkaars. Dat is jammer.
Na die nachtkaars viel ik bijna van mijn stoel toen ik las dat deze 29,95 moet gaan kosten. Poeh, dat is een flinke prijs. Te flink.

Ik wil echt is een keer uitleg van Broekhoff altijd die gestoorde prijzen en dan een paar cakes die laag in prijs zijn. Voor 5euro had ik hem genomen, voor die prijs verkoopt het toch niet dus er zit gene logica achter.

Het is idd van den zotte: is er eens weer leuk siervuuwerk op de markt, vragen ze dubbele tot drievoudige prijzen van wat gercjtvaardigd zou zijn. 1 draaizon die met 15e ook al jottem duur is naar nog nét te doen, mits hij presteert. Met zulke capriolen krijg ik, als kleinvuurwerkminnaar, al gauw een aversie tegen zo'n hele importeur. Maar Broekhoff kennende zal dat ze worst wezen.

Back
Bovenaan