Koudekerk a/d Rijn 29-05-2010

Zaterdag 29 mei 2010 vuurwerk te Koudekerk a/d Rijn

Plaats : Koudekerk a/d Rijn
provincie : Zuid Holland
wie : Wagenvoort vuurwerk
wat : onbekend
waar : Lokatie Hofstedepark
tijd : onbekend

Nog mensen die van plan zijn om tegaan ?

En is het al bekend wat er geschoten gaat worden ?

Thanks, gr stefan

het schijnt alleen maar consumentenvuurwerk tezijn
het altijd wel leuk om tezien en er word best wat geschoten volgens me oom
die 200 meter woont van waar het geschoten word
als ik kon zou ik gaan kijke

Torrr en stefantvs en anderen die daar zijn een mooi vuurwerk gewenst, had er ook graag heen gewild maarja, mijn vader wordt 65 jaar en geeft een feest alle redenen om zelf wat te schieten en dat lukt wel.
Veel plezier vanavond.

Torrr tot zaterdag 13:30 uur

Torrr en stefantvs en anderen die daar zijn een mooi vuurwerk gewenst, had er ook graag heen gewild maarja, mijn vader wordt 65 jaar en geeft een feest alle redenen om zelf wat te schieten en dat lukt wel.
Veel plezier vanavond.

Torrr tot zaterdag 13:30 uur

Ahmmm, hopelijk blijft het weer goed.
Begint steeds harder te regenen + wind :-(

Nou jah we zien het wel.

Laatst bewerkt:
Thnx Stefan voor het posten, kwaliteit valt toch niet echt tegen in verhouding met wat voor ***** weer het was :rolleyes:. Ik mis alleen de finale in het fimpje met de silver salute's etc ?
We stonden trouwens wel lekker he, ik ruik nog steeds naar de kruitdampen en de brokken vuurwerk zitten nog steeds in mijn uhhh "haar" :D

Zijn de foto's van het schietveld nog gelukt ?

Dank daarvoor voor de mannen van Wagenvoort dat we die foto's daarvan mochten maken en voor de plaats van het opstellen van de statieven etc. :thumbup:

wat voor haar haha Ik heb de kabaal nog gehoord via je telefoon klonk goed.
Het afsteken was leuk gisteravond maar de Qlimax 1024 st van lesli deed het niet,hebben
we vervangen door 4x twist and shout en 2x alcatraz als afsluiter.
laat je het filmpje wel zien

wat voor haar haha Ik heb de kabaal nog gehoord via je telefoon klonk goed.
Het afsteken was leuk gisteravond maar de Qlimax 1024 st van lesli deed het niet,hebben
we vervangen door 4x twist and shout en 2x alcatraz als afsluiter.
laat je het filmpje wel zien

Dan heb je een uitstekende keuze gemaakt door 2 x de alcatraz als finale te gebruiken in combi met die twist & shout :cool:, posten die hap en een beetje rap :p

Back
Bovenaan