Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Hebben jullie dezelfde dwang om er toch nog iets bij te halen - wetende dat je eigenlijk al teveel hebt uitgegeven!?
En hoeveel extra geef je dan uit?

Buiten wat ik besteld had om, waren 10 pakjes Raketjes van Lesli voor 1 euro per pakje, het enige wat ik in de losse verkoop nog bijgescoord heb.

Nee want dan is mijn budget allang op:bonk:. Dit jaar voor het eerst dat ik rond september nog 40% budget te besteden heb

Meestal wel, al was er afgelopen jaar weinig meer verkrijgbaar in diverse winkels. Kijken hoe het dit jaar zit.

Afgelopen jaar niks, maar dat komt ook omdat er in dit land geen single shots etc. meer verkrijgbaar zijn.

Laatst bewerkt:
Eigenlijk nooit. Vaak te druk bezig met de planning en het controleren van de bestellingen etc. Zeer sporadisch dat er ineens een leuke deal staat die ik nog even meepak, ook omdat vaak het budget er dan al doorheen is:shy:

Meestal kom ik de laatste verkoopdag nog wel met de kinderen bij een winkel waar ze nog wat uit kunnen zoeken. Afgelopen jaar voor het eerst niets bijgekocht tijdens het afhalen, mede door het schrale aanbod en de hoge prijzen.

Als ik nog geld over heb dan kan ik mij zeer zeker niet inhouden in de winkels, dan gedraag ik mij zelfs als een doorsnee consument en laat ik mij meestal verleiden door de labels en de grootte van een cake/doos, dan lijk ik ineens mijn verstand uit te schakelen en betaal dan ook nog eens de volle mep, want kortingen krijg je niet op de dag van verkoop. Gelukkig voor mij dat ik niet altijd geld over heb en als wel dat het dan maar vaak een paar tientjes zijn, anders was het helemaal raak geweest bij iedere winkel waar ik iets besteld had. :D haha

Ik koop nooit iets op de laatste dag er nog iets bij. Vaak heb ik al teveel en om dan weer in een andere rij te gaan staan heb ik geen tijd voor.

Vaak wel ja, het ene jaar meer dan andere jaren.

Afgelopen jaar nog, ik wilde nog heel graag eventjes de grens over omdat de Lidl toch wel een erg interessante cake verkocht, ik dacht doe maar een kartonnetje.

30e eind van de middag/begin avond nog met een vriend van me 'snel' even duitsland in..
Bocholt is voor mij een minuut of 20 rijden dus dat stelt niet zoveel voor maar helaas daar aangekomen was er amper nog iets te krijgen, twijfel twijfel maar toch maar naar het volgende dorp.
Daar was nog iets meer te krijgen maar helaas de bewuste cake ook daar niet meer.

Tja ik ga ook niet met lege handen naar huis dat is zonde van het rijden he haha.
Dus een karton van een ander goeie cake meegenomen en nog de unicorn fontein.

En wat denk je dat er nu nog ongeopend op zolder staat.. juist dat karton wat extra gehaald is haha, en zo gaat het altijd :D en toch blijven we het doen, gewoon omdat het kan :bonk:

Ik hou eigenlijk altijd wel een euro of 75 over om tijdens de losse verkoop nog wat mee te sprokkelen. Blijft altijd een ander gevoel als je in de winkel wat koopt dan online besteld. Dit jaar gewoon weer precies het zelfde, moet nog bij genoeg winkels langs einde van het jaar dus dat wordt af en toe wat mee graaien. Vaak gewoon wat klein spul om tussendoor wat te stoken.

Nee. Ik heb wel dat ik laat in december nog wat bestel bij de lokale verkooppunten.
Dan ben ik wel verzadigd!

Vorig jaar laatste dag met de kleine bij lokale dealer gegaan.
Daar heb ik toen nog een mooie deal uitgesleept en de kleine nog wat klein apul

Alleen als er een buitenkansje ligt eigenlijk. Iets wat ter plaatse erg in de aanbieding is, of een stukje uniek vuurwerk dat niet op de sites stond maar wel achter de toonbank ligt te pronken. Daar wel een beetje gevoelig voor. Maar hooguit voor een paar tientjes.

Zeker, standaard.
T grote spul haal ik met m’n maat op. Vaak 4 punten ofzo.
De 31e vieren we altijd bij dezelfde vrienden als vriendengroep. M’n maat en ik staan bekend als vuurwerk gekkies en dus wordt er verwacht dat we heel de dag beetje doorstoken. Hier gebruiken we kleine ‘rommel’ voor. Van knetterlint tot fonteintjes tot potjes van een tientje. Als er maar gestookt word haha. Dit kleine spul kopen we dus bij een random verkooppunt waar het niet al te druk is. Vaak rond de 150 a 200eu

Dan, ben ik de afgelopen twee jaar met m’n oudste dochter ook nog eens apart kleine f2 spulletjes gaan kopen. Het F1 stoken we samen al vanaf november iedere dag na het avond eten. Vind ze echt geweldig. En papa natuurlijk ook. Denk hierbij aan de jumping Jacks, F2 grondbloemen, F2 fonteintjes.

Ja ik heb bijna altijd spijt dat ik iets niet besteld heb. Dacht je toen met bestellen verstandig te zijn koop je hem de laatste dagen als nog en dat ook nog voor een veel hogere prijs.

Het overkomt mij ieder jaar weer.

Eigenlijk niet of er moet echt een super aantrekkelijke aanbieding liggen mbt cake of fonteinen of iets anders kleins!

Altijd eigenlijk wel en sinds vorig jaar voor eerst echt met de kids langs een plaatselijke dealer geweest.
wat is dat leuk om te zien hoe hun langs alles heen lopen en vooral vuurwerk uitzoeken vanwege uiterlijk van het product.(een unicorn of een cake met een dino doen het goed :wink: )
gelukkig kan ik mezelf inhouden om geen ruzie met vrouwlief te krijgen maar toch staat ze hoofdschuddend te kijken als we binnenkomen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan