Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier in kan men alle vuurwerk shows plaatsen die geschoten zijn op koningsdag 2016.
Ik heb er alvast wat geplaatst. Veel plezier ermee. Ben benieuwd hoeveel shows we in deze topic gaan plaatsen.
Koningsdag vuurwerkshow Nijkerkerveen 27-04-2016 door Cafferata Vuurwerk! Erg leuke vuurwerkshow voor koningsdag 2016!
De show begon iets later dan gepland maar gelukkig was het droog! Erg mooie cakes gezien! Goede kwaliteit, mooie heldere kleuren en eigenlijk geen ploppers. De fontijnen aan het begin waren het enige minpuntje wat die handmatig werden afgestoken, de rest was mooi digitaal ontstoken. Ook de crackling chry in de finale deed het erg mooi!
Vond je deze video leuk vergeet dan niet te abonneren voor meer vuurwerkvideo's en doe een duimpje omhoog!
Zooooo. Beetje laat, maar vuurwerk is vuurwerk! In al mijn jaren vuurwerkshows bouwen was dit de natste dag wat ik heb meegemaakt. Maar ondanks alle tegenslag met opbouwen hebben we een schitterende show kunnen schieten! Helaas had mijn camera ietwat meer moeite met de vocht, maar het is toch nog prima te bekijken. Op naar de volgende! Veel kijk plezier!
Mooie beelden, fijn dat er die dag toch een aantal mooie shows geschoten worden, je ziet veelal budgetten verkleinen waardoor het niet altijd meer mogelijk is. Weer was niet top, zeker niet voor de bouwers, maar volgens mij genoeg bezoekers bij alle shows, top!