• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Knalgoed] Thundercracker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunit

VWC lid
LET OP: dit is de Thundercracker van Knalgoed en niet die van Dolfijn.

Artikelnaam: Thundercracker
Artikelnummer: Onbekend
Importeur: Knalgoed
Aantal per verpakking: 20 stuks.
Kartoninhoud: Onbekend
Effectomschrijving: Knal.
Aantal grammen: 1,70 gram PTS.
Richtprijs: 11 euro per 20 stuks.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind ze echt slecht, ze gingen heel zacht en de helft ging niet af!
veelste duur voor die troep!

Op de site van knalgoed staat nu dezelfde als op de site van dolfijn.
Krijg je nu die oude van in startpost of die wat ze ook bij dolfijn verkopen?

grtzzz:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je goed kijkt staat er in 't groot thundercracker op. (wat ik zie op het plaatje.)

jah dat was mogelijk. maar als jij voor het eerst die dingen aangeboden krijgt en ze tog wil... dat je dan miss wel een miskoop doet xD
want na die Text leek hij er veel op voor oogopslag

word hier niet misbruik van gemaakt bij dealers?
zoals fenix nitraten want dat lijkt er wel veel op?

Tsja de onwetende persoon die graag Fenix Nitraten wilt die hij op internet had gezien, vind het erop lijken en koopt het gelijk. Maar de knalfreaks die al wat langer meegaan zien het verschil meteen hoor. Althans ik dan he :wink:

Maar nu weer ontopic over de Thundercracker!

Laatst bewerkt:
Is ook zo, maar kijk eens naar die belachelijk hoge prijs, €13. Voor dat geld knallen ze matig ja.

Als je nu naar Knalgoed zou gaan he? hebben ze dan die in de startpost of die ook dolfijn heeft?

dit zijn niet hele harde nitraten
je kan beter chooet banger nemen ofzo
maar ze zijn ook zeker neit slecht
ze hebben denk ik geprobeerd om de fenix na te maken

Deze waren er eerder dan de Fenix! Weet eigenlijk niet of deze nog verkocht word! De nieuwe versie van Dolfijn schijnt ook bij Knalgoed verkocht te worden in plaats van deze.

Ze wouden hetzelfde uiterlijk als de Thunder Cracker van Bex, zodat veel mensen deze nitraat gingen kopen. Maar je komt er vanzelf achter dat deze slecht zijn.

Ik vindt deze echt slecht.
van het pakje 20 stuks gingen er 2 niet af en 3 ploften. Slecht afgewerkt.
Niks voor oud en nieuw. Meer voor dagen ervoor.

Nou, hij kreeg ze van een vriend, dus hij had interesse in deze knaller.
Maar! Hij vond dus dat het prut dingen zijn, wat hij met ons wil delen, zijn mening dus. Daar kunnen wij van uit halen dat het prut dingen zijn, zo ervoer hij ze althans. En dan kunnen wij denken, hmm dit worden ze niet.

Van mij mogen deze uit de handel gehaalt worden de thundercracker met blauwe crepe gaat harder of zit ik weer verkeerd? :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan