Kitalpha [Uitloop]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1322
Artikelnaam: Kitalpha
Netto Kruitgewicht: 480 gram
Aantal Schoten: 32
Effectomschrijving: Een echte oercake: krachtig en prachtig, alleen speciaal geselecteerde effecten
Tijdsduur: 20 sec
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: € 39,95
O.a. verkrijgbaar bij: ZenaVuurwerk.com
1322-Kitalpha-logo.jpg

Laatst bewerkt:
Vind deze cake persoonlijk mooier dan zijn broertje de Unukalhai van de Thor collecte, waarom, de verschillende uitwerkingen en zijn kleurenpracht in een lekker tempo geschoten met mines is wat mij zeer aanspreekt.

Ben gek op Wave cakes. Ben gek op al die verschillende kleuren. Moet hebben xD
Wou nu alleen maar dat er een dealer i.d. buurt was xD

Nog zo een mooie nieuwe waaier van Zena! Ik vind echter zelf zijn broer de unukalhai mooier. Net wat meer geweld. Hier lijken echter de boeketten wat mooier uitgewerkt en is wat meer afwisseling. Maar heb al erg veel mooie bakken dit jaar, dus dan heb ik liever nog wat geweld tussen al dat pracht en praal.

ja ja vuurwerkvisie heeft hard aan de weg getimmerd
ze hebben x aantal producten op de markt gebracht dit jaar waar van ik denk nou dat zit wel snor .
en daar is deze 1 van :)

Kitalpha (alpha Equulei) is de helderste ster in het sterrenbeeld Veulen (Equuleus).

De ster staat ook bekend als Kitel Phard en Kitalphar.

Niet te dure fanshape cake alleen finale in verhouding ontbreekt verder kan dit een goede cake zijn,ik hoop alleen dat wij niet bedot worden door de china filmpjes.

De boeketten zijn mooi vol van kleur. Fraaie cake. Had alleen iets meer van de finale verwacht. Maar wie ben ik he :-)

Hij begint heel anders als op de demo van vuurwerkvisie, toch jammer! Doet afbreuk aan de opbouw van de cake vind ik! Ook de goudeffecten lijken minder lang te blijven hangen. Toch een beetje spijt dat ik deze al besteld heb!

Het is toch een erg mooie cake in het echt hoor! Ik denk dat je spijt volledig verdwenen is als je hem de 31e / 1e voor het huis afsteekt.

Pyroguy filmt voor Vuurwerkbieb geloof ik?
Die zal hem dan ook wel live gezien hebben inderdaad.

Pyroguy filmt inderdaad voor vuurwerkbieb, maar de vuurwerkgigant franeker films zijn door mij gefilmd, pyroguy heeft geholpen met de showopbouw.

Deze cake is overigens fantastisch!

Pyroguy filmt voor Vuurwerkbieb geloof ik?
Die zal hem dan ook wel live gezien hebben inderdaad.

Back
Bovenaan