Kingdom of Peace

RF JEROEN

VWC lid
kingdomofpeacegroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1472
Artikelnaam: Kingdom of Peace
Bruto Gewicht: 4200 gram
Netto Kruitgewicht: 420 gram
Aantal Schoten: 40
Effectomschrijving: Silver strobe willow w/blue stars
Richtprijs: €41,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Wat een prachtige effecten, het tempo spreekt mij ook erg aan, leuke finale erbij, nu alleen nog maar een mooie prijs en het plaatje is rond. :)

Vond hem prachtig :D Op het filmpje is slecht te zien hoe mooi die in werkelijk heid is. effecten zijn groot en mooi. stond met de demo echt te kijken van "wauw".

41,95 past wel bij de cake maar zeker niet meer :wink:

Ik vond hem ook prachtig Titanium. Prachtig die combinatie van glitter willows met blauwe peony's.
Als ik me niet vergis zat er in het assortiment China by Night ook een cake met een soortgelijk effect. Daar zou ik persoonlijk eerder voor kiezen, aangezien je dan maar 12,50 betaald (75 euro is dit pakket).

Ook hier had ik een plusje bij staan.
De white strobe (golden) willow and blue stars waren geweldig uitgewerkt.
Een flower tail heb ik niet gezien, maar persoonlijk boeit me dat niet zoveel.

H_E_L_E mooie glitter willows! Ik houd er wel van! Één van de weinig cakes van de FU Collection die mij echt hebben weten te raken: ook ik heb er een plusje staan :) Een goede burst, een mooi groot boeket. Maar vooral die twinkeling in de glitter is perfect uitgevoerd. De blauwe ballen erbij steken erg mooi af bij de witte glitter.

Dit was ook de cake uit de FU collectie die mij persoonlijk erg opviel. Erg mooi effect, wat ook goed uitkomt in die heldere kleuren.
Het klopt inderdaad dat er in een pakket een cake zit met hetzelfde effect, die duurt natuurlijk wel iets korter, maar is voor mensen met een kleiner budget misschien wel een goede optie.

Ik vond hem ook prachtig Titanium. Prachtig die combinatie van glitter willows met blauwe peony's.
Als ik me niet vergis zat er in het assortiment China by Night ook een cake met een soortgelijk effect. Daar zou ik persoonlijk eerder voor kiezen, aangezien je dan maar 12,50 betaald (75 euro is dit pakket).

Heel goed gezien Pyroguy ik had hem al op de lijst staan alleen zat er erg over te twijfelen i.v.m de prijs. Maar nu heb ik hem geschrapt want China by Night stond er al op.

Wat een geweldige cake,niet normaal! Zeer nette uitgevoerde gouden boeketten met witte strobing tips,en een mooie pistil van helder blauwe sterren. Naar mijn mening,de mooiste cake van The Fu Collection.

Ik vind dit echt een mooie cake,viel me bij de demo al op. Een van de freak out momenten,van deze geweldige jaarwisseling.

Dit was inderdaad een erg goede cake! Helaas had die van mij geen witte strobe, maar groene en rode à la Iris the magic... Een beetje jammer dus, want dat maakte hem juist zo mooi!

Back
Bovenaan