King

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
kingen7.jpg

Artikelnummer: 2555
Artikelnaam: King
Netto Kruitgewicht: 30 gr.
Aantal Schoten: 5 Schots
Aantal Romeinse Kaarsen: 2
Effectomschrijving: Een 5 shots romeinse kaars, red, green & blue willow with crackling flowers.
Afmetingen: 53cm lang
Richtprijs: ...
Verpakkingseenheid: 18/2
Film: HardixVuurwerk.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze kaars heeft leuke, afwisselende effecten. Maar 2 jaar geleden zat er een productiefout in, de shots kwamen nauwelijks omhoog. Dit is de straat met 3 kaarsen gebeurd. En de bombettes ,of hoe je dat noemt, vielen toen echt op de grond.

Ik had er dit jaar 2, Kosten 5euro per stuk hier bij onze hardix dealer, meteen eerste verkoopdag gingen wij op de golfbaan tas vol vuurwerk lekker stoken ik had ook zo'n king bij echt een super ding lekkere bouqetten en harde burst, dit jaar ga ik ze zeker weer halen...:D

Laatst bewerkt:
Ik had er 8 van gekocht, ze kostten bij Harry's Vuurwerkhal nog maar 3,75 per 2 omdat ze eruit moeten. Heb er 6 tegelijk geschoten in shape, gewoon de candles bij ons huis voor in de tuin gedrukt en de lontjes iets verlengt zodat we tijd hadden ze alle 6 aan te steken. Dit werkte perfect en het gaf voor die paar euro een leuk effect. Vooral de klap bij het afschieten is leuk, harder dan bij een normale cake. De effecten en burst zijn weer kleiner en zachter dan die van een cake.

Back
Bovenaan