killerdome's dummykast:D

killerdome

VWC lid
hierbij mijn dummycollectiefoto's:D

83993508.jpg

70541323.jpg

27045214.jpg

14692505.jpg

42078986.jpg

85363400.jpg

82725739.jpg

77337390.jpg

84820665.jpg

54951857.jpg

dit zijn de foto's van mijn dummy-collectie. hoop dat jullie het wat vinden:D heeft veel tijd gekost om dit zo op te bouwen. ik spaar knalvuurwerk-dummy's maar af en toe is het ook leuk om een sier(pot) aan te nemen als me dat wordt aangeboden.

alle dummy's bevatten geen kruit, dus graag ook geen reacties over veiligheid.
ik post dit om jullie te voorzien van foto's van een dummy-collectie, en niet voor een discussie. (A)

greetz killerdome

Een verzameling om trots op te zijn. !!
Heel divers ook, leuk dat je dit met ons wilt delen
En je hebt aardig wat gespaard zo te zien.
De buitenlandse knallers lijken mij het meest bijzondere aan je collectie

Zoo ziet er mooi en leuk uit, wou dat ik het had staan hier.
Succes met de verzameling!

is het niet iets om een topic te openen waar iedereen zijn of haar dummy collectie kan plaatsen? er wordt in het vraag en aanbod genoeg gevraagd en aangeboden, dus ik ben erg benieuwd naar verzamelingen van anderen!

Leuke verzameling. Nu nog een mooie vitrine kast aanschaffen. ;)

haha zeker die komt nog wel een x met de tijd of het worden er meerdere als ik nog meer leuke knallers aangeboden krijg:D

bedankt voor alle leuke reacties iniedergeval:D

mij lijkt het ook leuk om een algemeen 'laat je dummycollectie zien topic' te creëren. kan dat niet gemaakt worden van dit topic?

hoe kom je aan die dummys van dat illegale vuurwerk.
ik vind het heel mooi en ik weet niet hoe ik eraan kan komen wand zulke wil ik ook wel.
pm me het antwoord even

Laatst bewerkt door een moderator:
hoe kom je aan die dummys van dat illegale vuurwerk.
ik vind het heel mooi en ik weet niet hoe ik eraan kan komen wand zulke wil ik ook wel.
pm me het antwoord even

gewoon bijvoorbeeld een cobra 3 kopen en dan het kruit eruit halen, ook nog ff met een papiertje erdoorheen schuiven, dan buiten een stukje visco erin en ontbranden:) zit niks geen kruit meer in dan.

Laatst bewerkt:
gewoon een bijvoorbeeld een cobra 3 kopen en dan het kruit eruit halen, ook nog ff met een papiertje erdoorheen schuiven, dan buiten een stukje visco erin en ontbranden:) zit niks geen kruit meer in dan.

Dat is wel erg gevaarlijk om te doen, maar dit zou je zelf ook wel weten. Overigens mooie collectie, en ook leuk samengesteld.

Dat is wel erg gevaarlijk om te doen, maar dit zou je zelf ook wel weten. Overigens mooie collectie, en ook leuk samengesteld.

natuurlijk weet ik zelf dat dit gevaarlijk kan zijn. Maar ik werk nooit met voorwerpen van ijzer enz. gebruik altijd houten en kartonnen dingen hiervoor. Er kan dus weinig misgaan

ik ga liever een keer in be bij vuurwerk winkels voor dummys vragen

Je kan best een keer naar België gaan, daar zul je geen cobra 3 enz. vinden:p

Zeer mooie dummy-collectie.
Ziet er zeker leuk uit, mooi gevarieerde producten.

Daar heeft zeker veel tijd in gezeten:).

Zeker een mooie dummy collectie hoor.
Kan je zo ie zo trots op zijn.
Die eindbom, is dat er een van Bex?
En de dummy van de Silver salute, kikken!:D

vorig jaar waren er op de site pyrohobby.nl dummyshells en 100.000k dummy's tekoop. Maar jammer genoeg is door verhuizing de rol uit elkaar gevallen:( dus heb nu de eindbom bewaard, dat ziet er ook leuk uit dus:D

die silver salute ben ik zelf ook heel trots op:D Ik denk dat niemand die nog heeft als dummy:D

bedankt voor je leuke reactie:D

Nice collectie:)
Hoeveel inch zijn die shells wel niet?
En Ik wist niet eens dat cobra en dat soort dingen ook dummy's hadden

Nice collectie:)
Hoeveel inch zijn die shells wel niet?
En Ik wist niet eens dat cobra en dat soort dingen ook dummy's hadden

die shells zijn 2'' tot en met 12''. De dummy's van de cobra en de atomyc heb ik zelf gemaakt:) Als je het doet doe het dan wel veilig, ga bijvoorbeeld niet met ijzer werken;)

Back
Bovenaan