Kerstmarkten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Bezoek jij ieder jaar de tuincentra bij jou in de buurt om naar de kerstshows te kijken? Of ben jij die fanatiekeling die ze ook verderop in het land of in het buitenland op zoekt?

Laat het hier weten en post eventueel wat mooie sfeer foto's.

Kan niet wachten er weer te lopen, die kerstmarkten blijven prachtig om te bezoeken. Ook Duitsland wordt vaak mee genomen. Niet voor de spullen die er te kopen, op het eten na:p, want dat vind ik nooit wat. Maar de sfeer daar is prachtig. Maar ook hier in de buurt en ook op andere plekken in Nederland worden de kerstshows bezocht. Dit jaar staat Duiven dan ook zeker weer op de planning, is die 1.5 uur zeker waard.

Kan niet wachten er weer te lopen, die kerstmarkten blijven prachtig om te bezoeken. Ook Duitsland wordt vaak mee genomen. Niet voor de spullen die er te kopen, op het eten na:p, want dat vind ik nooit wat. Maar de sfeer daar is prachtig. Maar ook hier in de buurt en ook op andere plekken in Nederland worden de kerstshows bezocht. Dit jaar staat Duiven dan ook zeker weer op de planning, is die 1.5 uur zeker waard.

Duiven hadden wij 2 jaar geleden ook op de planning staan na een familiebezoekje aan de familie van mijn vriendin in Gelderland.

Parkeren was niet eens meer mogelijk zo druk, maar snel doorgereden :bonk:

Duiven hadden wij 2 jaar geleden ook op de planning staan na een familiebezoekje aan de familie van mijn vriendin in Gelderland.

Parkeren was niet eens meer mogelijk zo druk, maar snel doorgereden :bonk:

Ja dat is zeker een dingetje daar, het is er echt ontzettend druk. Wij gaan dan ook mooi begin November ouzo en op een doordeweekse dag, dan is het nog redelijk te doen.

Verleden jaar bij meerdere vestigingen van de Intratuin geweest en samen met me zusje of Stefan foto's gemaakt. Was zo gaaf en mooi om te zien. Dit jaar wil ik naar de andere vestigingen gaan, waar ik dus nog niet ben geweest. Foto's zie: https://rfgfotografie.nl/?cat=145

1.
20-11-07-Bezoek-aan-Intratuin-Pijnacker-beste-14.jpg

2.
20-11-07-Bezoek-aan-Intratuin-Zoetermeer-beste-10.jpg

3.
20-11-04-Bezoek-aan-Intratuin-Zevenhuizen-beste-12.jpg

En ik wil zeker naar de buiten-kerstmarkten een keer gaan :)

HET IS BEGONNEN :kerst::kerst: Yes! Sinds afgelopen weken zijn we druk bezig met de opbouw van Christmas World 2021! Zaterdag 9 oktober is het zover, dan is de kerstshow officieel geopend! Voor wie niet kan wachten: hier alvast een voorproefje

241116188_4339714262786270_4795214908284221548_n.jpg

241126515_4339714422786254_5210235280850291546_n.jpg

240824803_4339714389452924_179257121537263954_n.jpg

foto's komen van hun fb af

Duiven heeft weer beste plannen voor dit jaar zo te zien. Kom maar door, erg benieuwd naar.

Laten we hopen en dat ziet er best goed uit aangezien er ook gewone markten zijn dat er dit jaar weer genoeg kerstmarkten zijn. Ook in Duitsland. Is toch altijd wel erg leuk om naar toe te gaan.

Ik ga niet heel ver voor een kerstmarkt moet ik zeggen. Moet ik misschien maar wel eens doen. Ik ga wel ieder jaar naar de boet. Vroeger kwamen daar tourbussen met mensen naar toe. De laatste jaren niet zo veel van gemerkt. Moet zeggen dat vorig jaar ook wel tegenviel voor me gevoel.

hotelletje voor keulen is inmiddels geboekt, toch altijd wel weer even lekker om in dld de sfeer te proeven.

Hier bij de Intratuin Sliedrecht zijn ze ook begonnen met de opbouw.
2021-09-20 (2).png

En nog een ander mooi stellingkje.
2021-09-20 (3).png

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan