Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kan niet wachten er weer te lopen, die kerstmarkten blijven prachtig om te bezoeken. Ook Duitsland wordt vaak mee genomen. Niet voor de spullen die er te kopen, op het eten na, want dat vind ik nooit wat. Maar de sfeer daar is prachtig. Maar ook hier in de buurt en ook op andere plekken in Nederland worden de kerstshows bezocht. Dit jaar staat Duiven dan ook zeker weer op de planning, is die 1.5 uur zeker waard.
Duiven hadden wij 2 jaar geleden ook op de planning staan na een familiebezoekje aan de familie van mijn vriendin in Gelderland.
Parkeren was niet eens meer mogelijk zo druk, maar snel doorgereden![]()
ziet er episch uit, welke intratuin is dat?
Nog een kleine drie weken en dan zijn de meeste alweer zo goed als af. Heerlijk, kijk ernaar uit.
Nu je dat zo zegt, 3 weken nog maar. Dat gaat ineens wel heel snel zeg. Laat maar komen![]()
Hier bij de Intratuin Sliedrecht zijn ze ook begonnen met de opbouw.Bekijk bijlage 62427
En nog een ander mooi stellingkje.
Bekijk bijlage 62428
(Kan een mod even mijn fotos draaien?Upload ze rechtstaand maar draaien op deze manier)