Kerstboomverbranding Ranst 11-01-14

Thresher

VWC lid
Wie: hc pyrotechnics
Wat: onbekend
Tijd: 20:00 volgens poster

Onze jaarlijkse kerstboomverbranding zal dit jaar plaatsvinden op zaterdag 11 januari.

Omdat Scouting Siegfried Ranst zijn 40ste verjaardag viert zal het dit jaar een onvergetelijke editie worden met:
※ een fonkelende fakkeltocht, start om 17u30 aan de kerk.
※ live muziek!
※ GROOT, spectaculair vuurwerk, dankzij onze sponsor, HC pyrotechnics, omstreeks 20u00
※ pasta en pannenkoeken
※ een heerlijke jenever toog
※ een berg brandende kerstbomen

De beste manier om van je kruitkater af te komen is showtjes bezoeken.
Ik ga wel ff een kijkje nemen denk ik.

Laatst bewerkt door een moderator:
11-04-2014. Zo zo, doen ze in Bels de kerstboom pas weg, nadat deze eerst nog even als paastak gefungeerd heeft? Wat een vermogen tot verstandig hergebruik van goederen.

Januari moet dat zijn?

:wink:

tijdstip is idd wat aan de late kan ja .
maar goed je hebt dan ook genoeg snoei afval om er een lekkere fik van te bouwen .

Hahaha ja guys, ben nog niet wakker hahaha.
Ik kan de titel niet aanpassen helaas dat moet een mod doen.

Hahaha ja guys, ben nog niet wakker hahaha.
Ik kan de titel niet aanpassen helaas dat moet een mod doen.

Nou vooruit dan maar, wel jammer want ik had een verbranding in april best wel zien zitten. Leuk stookmomentje met cat.1 spul :cool:

ik ben vandaag naar een vuurwerk van hc pyrotecnics geweest in heist op den berg, wat cliff me daar vertelde is dat er op dezelfde avond ook een show van hun is in borsbeek aan het fort en hij de 2 vuurwerken doet (je kan ze gemakkelijk combineren)alleen wist hij de exacte uren niet...

de show in ranst zou een kleine pyromusical zijn van +-10 minuten evanals de show in borsbeek maar dan zonder muziek dus hier geen pyromusical...

5 jaar geleden was er bij diezelfde scouting ook een Pyromusical. Toen werd er nog flink uitgepakt met het nodige Italiaans (Vaini, parente), spaans (igual kamuros :D ) en portugees van Luso. Het maximum kaliber lag toen op 250MM :D

Reuze benieuwd wat men nu gaat doen! :)

Hier nog de video van toen, en wat fotos:

HENDRICKX_RANST_35J_SCOUTING_10-04-2009_007.jpg

HENDRICKX_RANST_35J_SCOUTING_10-04-2009_012.jpg

HENDRICKX_RANST_35J_SCOUTING_10-04-2009_018.jpg

HENDRICKX_RANST_35J_SCOUTING_10-04-2009_003.jpg

We kunnen natuurlijk ook gewoon zaterdag gaan :bonk:

Wat denk je zelf, het is vlak bij Zandhoven en daar zijn wij afgelopen jaar met z'n tweetjes geweest omdat er een profshow zou zijn en puntje bij paaltje werd het een simpele consumenten show :bonk:

Wat denk je zelf, het is vlak bij Zandhoven en daar zijn wij afgelopen jaar met z'n tweetjes geweest omdat er een profshow zou zijn en puntje bij paaltje werd het een simpele consumenten show :bonk:

Het was een profblokkenshow.. Anyways, pas je op dat je niet verdwaald. Want Arjan die buiten de provincie op pad gaat is hoogst uitzonderlijk... Het is overigens een Pyromusical. In België wordt dat door de betere bedrijven nog steeds op goede wijze gedaan met professioneel vuurwerk.

Het was een profblokkenshow.. Anyways, pas je op dat je niet verdwaald. Want Arjan die buiten de provincie op pad gaat is hoogst uitzonderlijk... Het is overigens een Pyromusical. In België wordt dat door de betere bedrijven nog steeds op goede wijze gedaan met professioneel vuurwerk.

Die show bestond echt niet voor 100% uit profblokken, of ik moet toen wel heel erg veel last van de koude hebben gehad :)

de show in ranst zou een kleine pyromusical zijn van +-10 minuten evanals de show in borsbeek maar dan zonder muziek dus hier geen pyromusical...

Nou lookyman, dat is nou eens info waar ik heel veel aan heb.
Ga zeker proberen te combineren.
Nu nog de juiste tijden zien te achterhalen. Ik heb er zin in haha.

Lekkere show is dat Jack, damn ff 10" wegknallen :)

Nou lookyman, dat is nou eens info waar ik heel veel aan heb.
Ga zeker proberen te combineren.
Nu nog de juiste tijden zien te ahterhalen. Ik heb er zin in haha.

Lekkere show is dat Jack, damn ff 10" wegknallen :)

Volgens cliff zou het beide een prof cakeboxen show zijn... De juiste uren ging hij me nog deze week laten weten

net gevraagd, ranst ook bommen en in borsbeek enkel cakeboxen de uren heb ik ook nagevraagd en krijg ik deze week nog!! :-)

Back
Bovenaan