Karton discount VuurwerkOrthen 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze nog even een nieuwtje wat betreft karton afname.
Dit jaar gaan we het een beetje anders doen om het voor ons eenvoudiger te maken.
Mensen die bij ons intresse hebben om karton afnamens te doen vraag ik het volgende

Graag een email naar Marchel-75(apenstaartje)Hotmail.com met de volgende info.

Product.
Importeur.
Art nr.
Email adr aanvrager

Zo kan ik namelijk een inventarisatie maken wat veel besteld word en gaan we deze standard op de site plaatsen in de kartonsectie.
De items waar minder naar gevraagd word zullen we dan via mail beantwoorden wat de prijs word.
Wel alleen serieuze aanvragen a.u.b.
Karton afname geld bij inhoud van 2 stuks of meer per verpakking
Aanvraag het liefst z.s.m. en alleen van importeurs die wij in ons assortiment hebben!!!
Korting verschilt per artikel afhankelijk van inkoop en ve inhoud.

Momenteel kan er via karton worden besteld van.
Rubro vuurwerk.
Katan vuurwerk.
V.I.P.Fireworks.
Evolution Fireworks.
Schuurmans vuurwerk.
Broekhoff vuurwerk.
Royal Fireworks.
Cafferata vuurwerk.
Pangu fireworks.
Wolff vuurwerk.
Lesli(onder voorbehoud)

gr
VuurwerkOrthen

Laatst bewerkt:
En wanneer krijg je dan de prijzen door?

De producten die het meest worden aangevraagd worden op onze site vermeld en kun je direct in je winkelwagentje plaatsen.
Alle aanvragen worden verzameld in een document en zodra wij alle prijslijsten hebben gaan we de mails beantwoorden.
Dit heeft wel even zijn tijd nodig daar we momenteel erg druk zijn met de folder opmaak,demo en opbouw freaksite.

Maar ik denk dat we halverwege november de 1e run met aanvragen gaan beantwoorden.

gr
VuurwerkOrthen

Zoals jullie mogelijk gelezen hebben zijn er erg veel toppers uit de stal van Royal niet leverbaar.
Ik heb zojuist alle aanvragers van deze producten een reply gegeven met het vervelende nieuws.
Helaas niks aan te doen maar we hebben voldoende alternatieven.

gr
VuurwerkOrthen

Ik heb toch nog een vraag wat voor mij onduidelijk is:
Als ik nou een mailtje terug stuur dat ik het karton wil afnemen, moet ik het dan ook meteen betalen of kan ik hem ook bij mijn "freakbestelling" doen? en dan tegelijk betalen?

Wordt tijd dat ze daar niet zo'n mooi weer meer krijgen :D

Zoals jullie mogelijk gelezen hebben zijn er erg veel toppers uit de stal van Royal niet leverbaar.
Ik heb zojuist alle aanvragers van deze producten een reply gegeven met het vervelende nieuws.
Helaas niks aan te doen maar we hebben voldoende alternatieven.

gr
VuurwerkOrthen

Marcel komen er nog artikelen van royal dan in het assortiment die jullie eerder er niet inhadden. Of komen er van andere importeurs nog wat bij om het assortiment aan te vullen.

Wat betreft Karton afname kun je alles aanvragen van de leverende importeurs die wij voeren.
Lesli is wel beperkt tot een aantal lijnen.
Zodiac.
Pyroshopper.
Thunder kingdome.
Old dutch.
Made in china.
Royal class.

gr

Marchel

Komen er helemaal geen kartonprijzen op de site? Dat lijkt me wel overzichtelijker ( van de populaire producten )

Komen er helemaal geen kartonprijzen op de site? Dat lijkt me wel overzichtelijker ( van de populaire producten )

Wij hebben dit besloten door bepaalde reden.
En dit komt jullie ten goede.
Heeft te maken met kortingen die men liever niet openbaar ziet.
Dit is te begrijpen dus doen wij het op deze manier.

Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan