Kapellen 30-07-12

straks hier maar eens naartoe rijden.

hopelijk beter als de show van Tilburg gisteren: 1 minuut vuurwerk gezien en een parkeerboete gekregen :bonk:

iemand vanuit omgeving denhaag met wie ik kan mee rijden ?? :-)

Thanks alvast :-) , en anders iedereen veel plezier !!

Veel plezier voor de mensen die gaan, gaat zeker wel weer een vette show worden, wel filmen he! :D

Het was weer een heerlijke show. En dit maal met salutes, dat maakt het helemaal af. Die hartjes bommen hadden echt een loeiharde burst.

Het was weer een heerlijke show. En dit maal met salutes, dat maakt het helemaal af. Die hartjes bommen hadden echt een loeiharde burst.

inderdaad!
Ik kwam jack en gerdo al tegen bij het parkeren en mij werd verteld dat het de show van valentijnsvuurwerk zou worden.(zo ongeveer dan he).
Was een mooie show!
Ik ga nu slapen(moet er weer om 04;45 uit:p) en zal proberen dat de film begin van de middag online staat.

Was weer een leuk showtje in Kapellen. Hier alvast een aantal foto`s film komt vanmiddag, eerst ff een paar uurtjes arbeiten

DSC_0800.jpg

DSC_0801.jpg

DSC_0802.jpg

DSC_0804.jpg

DSC_0806.jpg

DSC_0807.jpg

DSC_0811.jpg

DSC_0813.jpg

DSC_0817.jpg

DSC_0818.jpg

DSC_0827.jpg

DSC_0833.jpg

DSC_0839.jpg

DSC_0843.jpg

DSC_0846.jpg

DSC_0847.jpg

DSC_0850.jpg

DSC_0853.jpg

DSC_0858.jpg

DSC_0859.jpg

Het was een leuk showtje maar toen ik naar huis reed zag ik vanaf de snelweg nog een show waar we als een malloot heen gereden zijn, daar schoten ze serieus 4 inch op nog geen 20 meter die zijn gek daaro in belgie :p wel leuk om keer te zien natuurlijk :p

Dat showtje op de terugweg heb ik ook gezien ja, zag in de verte ineens vuurwerk maar kon er niet op tijd bij zijn omdat mn tomtom me eerst verkeerd stuurde. Het zag er wel goed uit, was bij afslag brecht/wuustwezel. Volgend jaar eens kijken of dit te combineren valt.

Dat showtje op de terugweg heb ik ook gezien ja, zag in de verte ineens vuurwerk maar kon er niet op tijd bij zijn omdat mn tomtom me eerst verkeerd stuurde. Het zag er wel goed uit, was bij afslag brecht/wuustwezel. Volgend jaar eens kijken of dit te combineren valt.

Klopt, je reed de afslag af rechts en je was er zowat meteen, maar zo dichtbij als ze daar schieten lachen :)

Oja, die red en multicolor dahlias waren heel mooi. Zaten echt top producten tussen. Die aparte smiley bom en "stained glass" achtige bom daarna waren ook heel gaaf.

En salutes want die miste ik wel de afgelopen keer.

Back
Bovenaan