Kamikaze's Oud en Nieuw 2012-2013

kamikaze

VWC lid
Allereerst iedereen nog de beste wensen!

Zoals elk jaar ben ik mijn 10-uurs project weer gefilmd, en wilde ik de rest van de projecten ook filmen. Helaas is er van dat tweede weinig gekomen in verband met de regen.

Maar één troost, ik heb in totaal 2 projecten en 3 3" shells kunnen filmen.

De niet gefilmde projecten waren;
3 Heavy 3 cakes op Quickmatch, ging bijzonder goed. Goede eerste ervaring met Quickmatch. Verliep prima.
2x Bonfire Chinese Dragon in V-shape, Ging helaas maar 1 kant af. Klein dompertje dus. Maarja, jammer maar helaas.
2x Bonfire Crossfire in V-shape, deed het dan wel weer goed. Lekker veel crackling en een redelijk volle lucht.
Finaleblokje met 1x Bonfire Treasure Island en 2x Lesli Gold Mary. Opzich best leuk, maar de Gold Mary's vielen wat tegen en waren véél sneller afgelopen dan gepland. Daarentegen was de Treasure Island weer boven verwachtingen goed.

Maar genoeg gepraat, De films;

10-uurs project;
Na het succes van vorig jaar (GBV 125(?) shots fluitpot met Thundering Heaven), dit jaar iets groter;
1x Profi Cannonball
1x China Red Saturn Missle 200 shots
Beelden door Youtube een beetje gestabiliseerd

Cracklint project
10 rollen cracklinglint van 3 meter per stuk verwerkt tot 1 rol van 3 meter. Was qua intensiteit beter dan welke andere mat/rol ik die dag gehoord heb! Zelfs beter dan bv. de belgische Chain 500. Helaas geeft het filmpje nog niet het volle gevoel.

3" Jorge
Geschoten in het weiland, vandaar de ruis/wind

3" Lidu

Back
Bovenaan