Junior Jack

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 9504
Artikelnaam: Junior Jack
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 6
Effectomschrijving: Ti-salute
Tijdsduur:
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €8,50

9504-dummy.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Redelijk prijzig 6 shots Titanium Salute cake voor €8,50.

Ben benieuwd naar de uitwerkingen.

Zat een vage storing in het explo systeem, bij één ontvanger drukte we kanaal 2/3/4 weg en gingen ook 62/63/64. Vermoed kortsluiting oid.

Zo dit potje heb ik gemist afgelopen seizoen, op de filmpjes lijken de TI boeketten erg dik! Deze wil ik zelf aankomend oud en nieuw in de straat hebben staan! :D

Laatst bewerkt:
Ik stond bij de show in Soest echt met klapperende oren te luisteren naar dit stuk geweld! :shocked: Echt extreem harde knallen, en ik ben wel wat knalcakes gewend! Was warschijnlijk de hardste cake van de avond, met dan ook nog eens perfecte titanium-boeketten. Een beetje aaien zodat de cake alle zes de schoten er in één keer uitbraakt, komt het effect wel ten goede.

Ik heb deze nog niet zelf mogen bewonderen maar ik weet dat dit een echte topper is voor deze prijs kun je hem heeeeeel moeilijk laten staan dus dit jaar moet hij echt maar eens in de collecte gaan verschijnen.

Aan de reacties te zien moet dit stuk vuurwerk toch zeker een keertje in mijn collectie komen, zeker omdat ik na een gesprek van vanavond op deze cake werd geattendeerd.

Heerlijke rammer! Live gezien bij de afsluiting van de Tilburgse kermis, hoeveel het er waren geen idee maar het was goed hard:

:cool:

Op het filmpje van Thunderboy gaan ze inderdaad niet verkeert zeg, heerlijk.

Wel een vraagje is hij zo gemaakt dat hij zich in een keer leegt of waren die "geaaid" ?

Back
Bovenaan