Jumping Jelly Beans

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: EC350007
Artikelnaam: Jumping Jelly Beans
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 150 gram
Effectomschrijving: Niet zo maar een fontein, maar één die zich gedraagt als een levendige vulkaan! Dansende gekleurde vlammetjes schieten naar buiten met een typisch pruttelend geluid. Succes verzekerd bij jong en oud!

• Blauwe en gele Jelly Beans
  • Groene en paarse Jelly Beans
  • Rode en Gele Jelly Beans
  • Paarse Jelly Beans
  • Gele en Paarse Jelly Beans
  • Rode, groene, blauwe, gele en paarse Jelly Beans

Tijdsduur: 50 sec
Stijghoogte: 1 meter
Richtprijs: € 9,95

Onder andere te koop bij: www.vuurwerkbestelling.nl

jumping-jelly-beans.jpg

Demo 2016:

Laatst bewerkt door een moderator:
Al jaren dat ik bij importeurs de "Laser-fontein" uit Duitsland benoem vanwege het toffe effect met de felle kleuren. En nu blijkt Vulcan die gewoon in het assortiment te hebben opgenomen, nog beter ook en met vele kleurencombinaties!

Ik ben blij, vond hem fantastisch en volgend jaar komen er hier zeker meerdere van!

Ik heb hier ook met groot genot naar staan kijken; zooo helder die kleuren en prachtig de.combinaties, en zo dik de jellybeans dat ze (net over de rand springend) op de grond nog even bleven nakleuren. Superspul en volgend jaar zeker er weer bij, deze snoepjes :D

Wow, heb deze helemaal niet meegekregen. Had 3 keer de Mythos van Lesli en die vond ik al mooi, maar deze ziet er nog beter uit!

Staat op de lijst :idea:

Gaaf. Deze was mij ook niet opgevallen. Mooie dikke jellybeans, fijne kleuen. DIe moet er dit jaar ook maar eens komen.

Wat een gaaf dingetje zeg, klein maar fijn en perfect uitgevoerd. Goeie naam ook :) Die gaat op de verlanglijst!

Leuk ding inderdaad. eigenlijk moet je deze op zn kop ophangen dan vallen ze langer die jelly beans.

Afgelopen jaarwisseling ook live gezien, wat een kleuren komen hier uit. Dezelfde avond ook de Mythos van Lesli afgestoken maar die legt het toch echt af tegen deze.

Ik had er twee dit jaar, en hoewel de kleuren en het formaat vlokken top waren had ik graag wat meer power gezien. Het ging allemaal net over het randje. Publiek kon er hartelijk om lachen na de active vulcanoes en de 1.2 misrata fonteinen.

Supermooi stukje 'apart' vuurwerk! En met apart bedoel ik dan dat het niet een '10 in een dozijn' effect heeft. Deze ga ik dan ook zeker voor volgend oud en nieuw op mijn wenslijstje zetten.

Ik rijd altijd speciaal naar duitsland om een karton van die laser fonteinen mee te nemen, speciaal omdat ze dit effect hebben.

Nu ik deze fontein zie die een minuut lang puur dit effect heeft zou dit zomaar een waardige vervanger voor de laser kunnen zijn.

Back
Bovenaan