Jotjo en Keesiej's Oud en Nieuw 2010

keesiej

VWC lid
Oud en Nieuw is alweer achter de boeg, we hebben een prachtige dag gehad met heel veel vuurwerk. Hier zullen de komende dagen/weken filmpjes verschijnen waarmee we hopen de sfeer over te brengen.

Als filmpjes het niet doen zouden jullie het dan willen zeggen?

2x zink 902
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Edit:

Cobra 6(van WSG)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Legaal 500 schots matje + 30 Fenix nitraten
+ YouTube Video

1x 20000schots connector - pyrostar(van WSG)
+ YouTube Video

2x 4" Bonbridge(van WSG)
+ YouTube Video

Jorge BS-50
+ YouTube Video

X-plosion van Brave and Wichers
+ YouTube Video

2x 3" Bonbridge Shell
+ YouTube Video

Zink 902 00:00
+ YouTube Video

Zink 902 + 3 inch Bonbridge
+ YouTube Video

1x 3 inch Bonbridge
+ YouTube Video

2x 4 inch Bonbridge(van WSG)
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Haha vet man dat ik je hier tegenkom! Ik heb je nog gezocht op hyves ed om toestemming te vragen! Vind je het erg als ik je filmpjes eropzet? Ik zal je naam dan wel in de beginpost zetten.

later

Laatst bewerkt:
je hebt het weer erg mooi op beeld staan keesiej!:D het geluid is erg mooi:) was zeker een dag om niet te vergeten......

mooie filmpjes hoor, vooral die jorge bs50, alleen beetje zonde om zink 902 overdag te doen vind je niet? dat valt heel het ti boeket weg

Ik vind het overdag ook wel wat hebben, de titanium lijkt dan net op een soort drukgolf:rolleyes: Maar er zijn er ook zat in het donker de lucht in gegaan hoor:p

overdag zag je het Ti boeket wel heel mooi hoor, alleen op de camera is het veel minder te zien

ja dat is waar inderdaad, op film komt het altijd anders over tenzij je een camera hebt die mensen zoals michael bay gebruiken hehe

hee keesiej heb je nogmeer filmpjes van mij?
je mag ze er allemaal wel bijzetten hoor

- Legaal 500 schots matje + 30 Fenix nitraten
- X-plosion van B&W

aan startpost toegevoegd.

Laatst bewerkt:
- 1x 3inch Bonbridge
- 2x 4 inch Bonbridge
Toegevoegd aan startpost

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan