josttyn Oud en Nieuw video's 2012/2013

Dark-Gun

VWC lid
Ik zie dat er meer mensen zijn die een apparte topic hebben aangemaakt voor zichzelf, dus hier ook maar die van mij :D

Begin september zag ik de Countdown video van Vuurwerkcrew (jullie weten waarschijnlijk allemaal welke ik bedoel ;)) Deze heb ik de laatste maanden van het jaar 10-tallen keren afgespeeld net zo lang dat ik hem in mijn dromen tegenkwam.

Nu zat ik er aan te denken om ook een trailer te maken met een tikkeltje weg van de Countdown (waarschijnlijk alleen de muziek). Maargoed, ik heb er, zoals ik bij meerdere video's van mij, weer uren aan gezeten om het voor mijn doen een leuke, sfeervolle video van te maken.

Zie hieronder het resultaat, en hopelijk krijg ik wat reacties over eventuele dingen die ik kan verbeteren..:

Lekker origineel dat pyro tv logo :bonk:

Volgende keer gewoon je eigen muziek pakken!

Als ik dit nummer hoor moet ik direct aan een ander filmpje denken namelijk de countdown trailer.

Kom kom nitraat, het zijn hele leuke video's. Wees blij dat er mensen zijn die jullie muziek ook willen gebruiken, is een goed teken namelijk. Ontopic: Je hebt het weer goed voor elkaar, beter dan mij weet je nog! :wink: hele mooie beeldkwaliteit ook.

Ja als je de beschrijving leest dan geef ik dat toch netjes aan? Ik geef toch ook geen slechte commentaar op jou video's? Kan ik zo doen als je dat wilt. Maarja, ik krijg gewoon copyright problemen en dat zullen zij ook wel hebben ;)

Lekker origineel dat pyro tv logo :bonk:

Volgende keer gewoon je eigen muziek pakken!

Als ik dit nummer hoor moet ik direct aan een ander filmpje denken namelijk de countdown trailer.

Je begind op ern linkse azijn zeikert telijken!
Ik neem aan dat je dat niet wilt:p....
Dus geniet nou maar van dit mooie filmpje.

Je begind op ern linkse azijn zeikert telijken!
Ik neem aan dat je dat niet wilt:p....
Dus geniet nou maar van dit mooie filmpje.

Ik geef gewoon mijn mening en dat doe ik al jaren :)

@Dark-Gun als je wat aan te merken hebt op mijn films hoor ik het graag... Van zulke dingen kan ik wat leren! :) Dit gaf jij ook aan in de startpost dus dan geef ik daar mijn mening over :wink:

Leuk fimpje,goede kwaliteit.Het enige wat me stoort is dat je vuurwerk afsteekt zoals het niet bedoelt,tenminste als je bij de eerste filmbeelden een singleshot op zijn kop afsteek het effect vliegt je om de oren.voor de rest ziet het er goed uit

Leuke beschrijving jongens, neem het voorbeeld aan hun! Vuurwerkbril op!
En dan cobra's afsteken naast de huizen, oowja en vergeet er niet meel bij te leggen, en de pringelsbus eromheen te doen. En dan gelijk even single shots op zijn kop te zetten, en eigen gemaakt vuurwerk af te steken! Maar dan neem je wel het goede voorbeeld :)
Beetje appart niet? Mooi vuurwerk, goede kwaliteit. Maar het goede voorbeeld?

@Patrick1974 Ja die singleshot viel om door de harde wind. Wij hadden jammergenoeg last van windkracht 7. Maar toch had ik dat gefilmd en vond het wel leuk om in de trailer te zetten.

@baassie123 Als je die trailer ziet van VuurwerkcrewNL dan zie je ook 10-tallen matten met elkaar doorverbonden naast een aantal huizen, en op het laatst 20x secret salute. Ik wil wel weten wat er nou meer overlast zorgt, een cobra of een 150 meter lange mascleta?

Klopt wat je zegt Dark-Gun. Jullie doen ook niks verkeerd, maar ik zou dan niet onder je video zetten goede voorbeeld.
Er zijn genoeg positieve dingen te zeggen over je video hoor, ik zit alleen te mieren n3uken ;)
Ben benieuwd naar de rest van het beeldmateriaal :)

Back
Bovenaan