Jongeren slaan al voorraden vuurwerk in

teun48

VWC lid
Baarle/alphen - Er wordt in de grensstreek bij Baarle-Nassau en Alhen-Chaam al druk vuurwerk ingekocht. Vooral jongeren hebben de herfstvakantie benut om sierpijlen, rotjes en ander knalvuurwerk aan te schaffen. Bij een controle door de politie werd deze week bij tien personen vuurwerk aangetroffen waarvan er negen minderjarig waren. De andere persoon was achtien jaar. Op weg naar Chaam kwam de politie twee minderjarige jongens op de fiets tegen die een tas met vuurwerk bij zich hadden. In Alphen werd er de lijnbus gecontroleerd. Daarin zaten vier jongeren die naar baale waren afgereisdom vuurwerk te kopen. Ook zij zullen hun straf niet ontlopen die in overleg met het OM wordt bepaald.

Stond in het brabants dagblad.

:bye:

Dergelijke acties schrikken wel af natuurlijk, die jongeren zullen nooit gek veel hebben aangezien ze met tassen gaan, maar het is wel een flinke ontmoediging. Feit blijft wel dat je eerder pech hebt als ze je pakken dan dat je echt veel risico loopt. :wink:

Dergelijke acties schrikken wel af natuurlijk, die jongeren zullen nooit gek veel hebben aangezien ze met tassen gaan, maar het is wel een flinke ontmoediging. Feit blijft wel dat je eerder pech hebt als ze je pakken dan dat je echt veel risico loopt. :wink:

maar dan nog.
het blijft wel zonde van je geldt .:sad:

Zeker blijft het zonde, alleen weet je dat je het risico hierop loopt. Dus wil je geen kans lopen geld kwijt te raken dan moet je deze trip niet maken.
*Deze post is niet specifiek naar Magnolia bedoelt hoor:wink:.

Zeker blijft het zonde, alleen weet je dat je het risico hierop loopt. Dus wil je geen kans lopen geld kwijt te raken dan moet je deze trip niet maken.
*Deze post is niet specifiek naar Magnolia bedoelt hoor:wink:.

dat weet ik :wink:

Baarle/alphen Daarin zaten vier jongeren die naar baarle waren afgereisd om vuurwerk te kopen. Ook zij zullen hun straf niet ontlopen die in overleg met het OM wordt bepaald.

Waaronder 1 die ik als vriend heb. Hij heeft te melden dat hij naar HALT moet.
Ik zeg dat ik dan maar het vuurwerk voor hem haal en gedaan.
Nu heeft hij als nog zijn vuurwerk:)
betaald alleen wel het dubbele.

Laatst bewerkt:
arme grouver.. is ie 18 wordt ie nog als een minderjarige behandeld.....

o nee dat is juist goed hoeft ie maar 10 uur te werken

Back
Bovenaan