Jongen (13) ernstig gewond na belaging vuurwerk

Begrijp dit soort artikelen niet zo goed, er wordt bijna niet afgeschoten en wat er afgeschoten wordt gaat dan mis.

Begrijp dit soort artikelen niet zo goed, er wordt bijna niet afgeschoten en wat er afgeschoten wordt gaat dan mis.

Dat komt mdat die mongolen die wel wat afsteken (zoals in dit geval) vaak een lager iq dan een wc rol hebben.

Ik zeg oppakken, flink laten betalen (alle zorgkosten) en vanaf derde kerstdag tot 4 januari jaarlijks vastzetten

Keihard aanpakken dit soort mongolen. Een gevaar voor de samenleving. Van mij mogen ze deze jaarwisseling in de gevangenis doorbrengen.

Erg jammer dit... Vuurwerk weer in een slecht daglicht. Alleen de nieuwsartikelen vind ik (zeer) slecht gefundeerd. Beetje populitisch nieuws

En later blijkt dat het vriendje het "per ongeluk" gedaan heeft.
Halve onwaarheden voor waar aannemen gebeurt veel te vaak.

Vreselijke verhalen dit.

Zaterdagavond ook weer van die jochies van een jaar of 12 bij de Souman vuurwerkdemo in Hattem. Zaten zelf rotjes af te steken. En dan zo stoer mogelijk doen voor hun vriendjes. In een blikje doen, zo laat mogelijk in de lucht gooien etc, ze beseften niet dat dat gevaarlijk is in een mensen menigte. Eéntje ontplofte op een halve meter voor een vrouwtje. Zelf na meerdere malen te zijn gewaarschuwd bleven ze door gaan. Nu zijn het nog rotjes, maar hoe gaat dat straks als ze op de middelbare school aan nitraten, etc kunnen komen.

Back
Bovenaan