Jayhawk

Ronnie_24

VWC lid
Artikelnummer: KY6305
Artikelnaam: Jayhawk
Bruto Gewicht: 9 kg
Netto Kruitgewicht: 1260 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Coco, blink, spider, brocade crown, bloom flower, chrys, coco to chrys, stars, tails - red,green,gold,silver,sky blue,white
Tube diameter: 25 mm.
Kooi: Nee
Tijdsduur: 60 sec.
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: € 99,95
Voorverkoopprijs: € 89,50
6522e9450d5ca6.18259639jayhawk.png

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Op basis van andere blokjes uit deze serie waar wel al beeldmateriaal van is, de kruitinhoud, het aantal shots en de over het algemeen goede kwaliteit vuurwerk van China Red. :)

Zou dit overigens geen omlabeling van de full assault kunnen zijn? Tijdsduur, kaliber en effecten (volgens effectomschrijving) komen ongeveer overeen. Maar een gek idee.

Deze heeft horsetail dat zit niet in de full assault.
Denk dat dit echt een andere box is.

Plus de full assault is 1307gr en deze maar 1260gr

Makkelijker kijken zo ;)
Bovendien is de box zonder kooi.

Effecten zijn erg leuk en de verhouding met prijs + 20% vind ik ook erg schappelijk.
Mooi ding

Zeker weten ziet er prima uit. Denk dat ik er wel 1 van mee ga pakken. Gaat weer druk worden met al die bestellingen.:D

Leuke box voor dat geld! Goed dat China Red een aantal producten voordelig probeert te houden.
Leuk voor in de vooravond, maar kan ook prima mee na 0:00 uur.

Krijg bij mijn dealers in de buurt ook geen korting hierop en dat is wel het geval bij de rest van het assortiment.

2x besteld a 79,50 per stuk voor de 18:00 show. Nog nergens demovideo's te vinden maar met 25mm van china red durf ik dat wel aan. Erg benieuwd!

Twijfel als een gek om deze er nog bij te doen ipv de Indiana box.
Of de indianen box en deze met wat (korting vanuit de 20%)

Gelukkig heb ik nog even, wel een fraai ding!

Ik heb deze (omlabeling bamboo blast) tijdens BF met 40% gratis vuurwerk gekocht. Erg benieuwd naar, als hij presteer zoals op de demofilm is hij het geld iig zeker waard.

Ik kende dit product niet, dus ik liet me verrassen in Zoetermeer vanavond. Maar ik deel de mening van RaideR. Ik vond hem ook zwakjes. Duidelijk kooiloos met een laffe burst en weinig spectaculaire effecten. Geen aanrader wat mij betreft.

Voor de verkoopprijs van 79,95€ gewoon goed te noemen, burst is tov de andere geschoten boxen misschien minder maar daar is ook wel een prijs verschil in.

Sierlijk genoeg en voor 79,95€ + 20% absoluut geen miskoop.
Ik vond m wel goed

De eerste cake was redelijk, bij de 2e cake vond ik het effect erg mooi. De 3e cake was een rommeltje en de laatste was leuk door het tempo. Burst en spreiding waren overduidelijk minder dan de andere 25mm producten, zoals Darksoul scherp opmerkte zal dit sowieso zonder kooi zijn geweest. Ik vind het voor een 100sh 25mm box mogelijk zonder kooi ook helemaal niet scherp ofzo, ik zou lekker wat meer neerleggen en voor de toppers met kooi gaan dan. Heel slecht was het niet maar andere producten waren gewoon veel beter. Maar ieder z'n smaak en beurs natuurlijk.

Rekening houden dat ik op een vrij grote afstand sta

Back
Bovenaan