Jaarwisseling 2021/2022 met sirens

Zeker, ik wist vooraf eigenlijk al dat de kwaliteit wel goed zat. Nog een pakketje hiervan bewaard voor de zomer evenals een verhuisdoos vol cat1 producten. Mijn ervaring is dat als cat1 goed presteert je beter wat op voorraad kan nemen omdat de nieuwe batches vaak slechter worden.

Youtube doet even lastig met uploaden.

Wat waren deze grondbloemetjes vorig jaar heerlijk zeg( jaarwisseling overdag in DE))

Mijn ervaring is dat als cat1 goed presteert je beter wat op voorraad kan nemen omdat de nieuwe batches vaak slechter worden.

Die les heb ik ook geleerd ja, thuis snel testen en bij topbatches meteen terug naar de winkel om de rest op te kopen! :D

Ik kijk weer uit naar de rest van je filmpjes chef! :)

Youtube doet even lastig met uploaden.

Wat waren deze grondbloemetjes vorig jaar heerlijk zeg( jaarwisseling overdag in DE))

Zo dan welke grondbloemen zijn dat dan? Klappen namelijk goed!

Toch zonde dat we hier geen grondbloem/twister met knal meer hebben. Want wat knalde die dingen lekker.

Die waren via via van een duitse liefhebber, denk dat de knal ongeveer overeen kwam met de corsair strijker. Welke het precies zijn geen id.

Had de Heavy legend nog 1x (2016) dit jaar, vond bem erg goed en hard. Kan me voorstellen dat 12x helemaal genieten was :D

Had de Heavy legend nog 1x (2016) dit jaar, vond bem erg goed en hard. Kan me voorstellen dat 12x helemaal genieten was :D

Moet je nagaan dat dit de mindere versie is.

Zo was ie ooit, je hoort daar de blink sissen.

Moet je wel even mee wegen dat dit filmpje ook nog is gemaakt met een telefoon van 10 jr terug.

Back
Bovenaan