It's a beautiful day...

Erg leuk filmpje Rob, lekker sfeervol, en met een inspirerende titel.
Ik wens iedereen voor vandaag ook een prachtige en leuke dag.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dank je wel voor je leuke reactie Fred, dit stimuleert mij alleen maar nog meer!

Volgend jaar ga ik "jou" filmpje gebruiken ;)

wat een leuk filmpje/trailer!
kunnen we nog meer verwachten?
en ik zelf hoor ook graag u2!
je hebt beeld matereaal zat dus zou zeggen als je je verveeld denk aan ons liefhebber:D!!

wat een leuk filmpje/trailer!
kunnen we nog meer verwachten?
en ik zelf hoor ook graag u2!
je hebt beeld matereaal zat dus zou zeggen als je je verveeld denk aan ons liefhebber:D!!

Ik heb sowieso al het beeldmateriaal wat ik heb van oud en nieuw al online staan :D

Volgend jaar zal het heel wat meer zijn; dit jaar maar 45 minuten totaal gefilmd, omdat ik de groothoek lens uit mijn handen liet glippen en over de grond zag rollen. Hierna had ik geen zin meer om te filmen (waar ik nu achteraf van baal, had beter door kunnen filmen maar ja)

Maar ik zal kijken of ik van wat demo filmwerk en oud en nieuw samen wat leuke filmpjes kan maken. Eerst nog wat laatste demo beelden van GBV online zetten en vervolgens .... :wink:

Heb je deze al gezien trouwens:

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=19621

Goeie gozerd ben je Rob.
Ik vind de muziek van U2 er beter bij klinken, dank!!
Opnieuw prachtige film met heel erg mooie producten.
Dart laatste filmpje, is dat een compilatie of is dat 1 show achter elkaar?

Bedankt weer kammeraad.

He Fred, leuk dat je er al zo snel bij bent!

Heel graag gedaan hoor, als je meer wensen hebt hoor ik het wel he? ;)

Dit laatste filmpje is een overzicht van mijn oud en nieuw belevening thuis @ Leeuwarden. Van vroeg tot laat. De laatste minuut is mijn doorlontproject die ik met een aantal hulptroepen had gemaakt.

Aftershock dank je.

Aan iedereen.... als iemand een verzoekje heeft voor een vuurwerkfilm op muziek laat het me even weten, misschien kan ik er iets mee gaan doen...

Back
Bovenaan