Is jouw kerstboom echt of nep?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Een kerstboom hoort erbij in december, heerlijk die sfeer met verlichting en ballen in een boom. De ene zweert bij een échte kerstboom, op kluit, op een kruis, zelf uitgekozen in een veld, maar er worden ook ontzettend veel kunstbomen verkocht.

Welke boom heb jij en waarom kies je daarvoor?

Een mooie neppert hier in huis. Waarom... ooit gekregen van mijn vader en moeder omdat zij een nieuwe kochten. En dat kreng heeft gewoon emotionele waarde gekregen, dus staat hij hier weer elk jaar te pronken :)

Ik heb een neppert met de lampjes er al in verwerkt, geen gedoe meer met die lampjes die op 1 plekje zitten.

Een neppe. Misschien dat we dit jaar wel voor een nieuwe en meer luxe versie gaan kijken. Deze is een overblijfsel uit een bijeengeraapt zooitje kerstversiering en niet zo mooi vol als dat ik graag zie.

Een neppe en een echte. De echte is een wat kleiner model die door de kinderen opgetuigd mag worden (5 ballen aan 1 tak enz..). De (grotere) nep-boom word met dodelijke precisie door de vrouw gedaan.

Hier in huis een neppert van bijna 2 meter hoog. Geen gedoe met het afvoeren van een kerstboom die bijna al zijn naalden heeft verloren

Wij hadden altijd een echte, maar sinds 2 jaar terug een prachtige neppe gehaald. Vorig jaar wel 2 kleine echte gehaald en die in de tuin gepoot, dus wie weer over een aantal jaar weer een echte uit eigen tuin.

Een echte! Afgelopen jaren een boom van om en nabij de 3 meter. Helaas was dat het laatste jaar dat hij zo hoog is, want ik ga verhuizen naar een plek met laag plafond.

Snap nog steeds niet waarom je een stuk plastic in huis zou zetten en dan roept 'wat een sfeer'.
Gewoon ouderwets een echte boom van een kweker.

Neerzetten na 5 december en de 30e weer de deur uit.

10 jaar lang volgehouden voor een echte boom helaas de strijd verloren vorig jaar en overgestapt naar een nep variant, hiermee wel een mooie deal kunnen sluiten voor komende jaarwisselingen:angel:

Na jarenlang de twijfel om toch eens een kunstboom te kopen, blijf ik toch groot fan van de echte boom. Dit jaar sowieso ook weer een mooie echte boom en als het even kan, iets groter nog, want we slopen de haard er hier uit en dan kan ie mooi op die plek staan, goed centraal en volop ruimte! Nu al zin in joh.

Een echte boom is nooit zo mooi als een neppe vind ik. De boom optuigen is ook iets wat ik echt niet kan missen. Het versieren laat ik wel aan me vrouw over.

Altijd een echte. Heerlijk om ieder jaar weer de boom van het jaar ervoor proberen te overtreffen. En die geur zou ik echt ontzettend missen als je een neppe hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan