Iro Kin Beauty [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6607
Artikelnaam: Iro Kin Beauty
Bruto Gewicht: 14,00 kg
Netto Kruitgewicht: 1916gram
Aantal Schoten: 100sh
Effectomschrijving: Deze 100 schots compound uit de Nishiki lijn van X-Qlusif is speciaal vervaardigd door de beste pyrotechnicus en met de allerbeste kwaliteit grondstoffen. Dit resulteert in diepgouden boeketten en het speciale Nishiki effect in verschillende vormen. Werkelijk waar een beauty van Japanse kwaliteit!
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: 72sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €259,50
Onlineprijs: €239,50
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

Screenshot_14.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
De grote broer van de Maïro Gold als ik de eerste cake zie? Wel erg leuk wat mij betreft.

Dit zijn toch wel hele toffe effecten voor in Nederlandse consu producten.
Met dit prijskaartje, in i-shape, wel echt iets voor de “fijnproevers”.

Wel een gaaf effect, doe maar een cake met alleen die gekleurde sterren in het begin aub.
Het goud effect is naar mijn mening veel te snel weg, mijn voorkeur gaat uit naar van die sierlijk slierten die lang branden, dat zie helaas amper in NL.

Dit is wel een serieus stukje kwaliteitsvuurwerk, heel erg mooi. Spaarvarken nog maar een keer omkeren!

Serieus stukje vuurwerk voor de liefhebbers dit, hier zitten wat mooie effecten in verwerkt zoals met de laatste cake. Prijzig, maar wel gaaf.

Kin Iro betekent zoiets als gouden kleur. Ik hoop dat de labels bewust met de woorden omgedraaid zijn geprint? :p

Ik zou ff wachten tot er meer binnen is van Riakeo. Hadden dergelijke effecten vorig jaar al, plus een stuk goedkoper. Lesli durft wel; min of meer hetzelfde importeren (dus geen tot nauwelijks ontwikkelingskosten) en een veel hogere prijs vragen :thumbsdown:

Back
Bovenaan