Invader's Oud en Nieuw '07-'08

Invader

VWC lid
Zo, de 'ber'-maanden komen weer in zicht, en dus ga ik maar eens beginnen met het uploaden van de filmpjes van afgelopen Oud en Nieuw. Rond deze tijd vind ik het heerlijk om zulke filmpjes te bekijken, om weer lekker in dat gevoel te komen.
Ik heb in totaal 61 filmpjes gemaakt, maar ik zal ze lang niet allemaal posten. Van dezelfde producten maak ik compilaties, en sommige filmpjes zijn niet het posten waard.

Aangezien ik nog niet alle filmpjes heb online staan zal ik regelmatig updaten. Bij deze hoop ik dat jullie er enigszins van kunnen genieten, ik heb in ieder geval een goed Oud en Nieuw gehad. Reacties zijn altijd welkom.:)

Ik zal dan maar eens beginnen met het begin.
Overdag.

Aftrap Oud en Nieuw 10 uur 's ochtends het eerste vuurwerk afgestoken; een rookbom met een matje.
Heksenkringetje + Silver Thunder Twee filmpjes vlak na de aftrap. Let vooral op de lol die we nog hebben, bij de silver thunder. Iets wat op het einde van de dag geen glimlach meer waard is.
Screamer King Eén van de Screamer Kings die het afgelopen jaar wél normaal deden.
Oud en Nieuw geklooi Af en toe vreet je wat dingen uit die nét wel of nét niet kunnen...
Piano Cracker Een Piano Cracker van Salon Roger. Goedkoop, en knalt lekker fel. Op het einde stoof een knaller af op mijn kruis, waar hij dus ook ontplofte..
Heksenkringetje Filmpje van een leuk heksenkringetje, verder niet veel bijzonders aan.
Pijltjesbommen 2 filmpjes van wat babypijltjes, altijd grappig.
Supervlinders Compilatie van de supervlinders en Big spanish crackers die ik heb gefilmd.
Zwarte doos nitraten Compilatie van de zwarte doos nitraten die ik afgelopen jaar heb gefilmd.

O&N overdag Een compilatie van de filmpjes die ik overdag gemaakt heb.

's Avonds.
5.000 rollen Twee filmpjes van een 5.000 rol. Knallen zeker goed! (Bij de tweede rol knalde een knaller tussen mijn benen..)
Single shots mortiertjes. Twee filmpjes waar in totaal 4 single shots worden afgestoken. Op volgorde: Thunderking, Asian Thunder, Shock, Knock Out.

Laatst bewerkt:
Leuke sfeer hangt er erg leuk om te zien ben beniewd naar de rest :)
Weet je al waneer je nieuwe filmpjes upload ? :rolleyes:
Bedankt !

:bye:

Aangezien ik elk filmpje even moet monteren (proberen gezichten/namen zoveel mogelijk uit het beeld te houden) ben ik altijd wel een tijdje bezig met het 'monteren' van een filmpje, voordat ik het kan uploaden. Heb verder ook veel andere dingen te doen, maar ik ben van plan om ongeveer 2 tot 3x per week te updaten.

Wanneer zo ongeveer alle filmpjes online staan ga ik 2 grote compilaties maken; 1 van al het 'grondvuurwerk', overdag en in de avond. En 1 van al het siervuurwerk.

Leuke filmpjes hoor:) Ik vind overdag filmpjes altijd het leukste om te zien dus ik hoop dat je er nog veel van hebt:p

kijk zo gaan we weer in de stemming komen, haha ben benieuw naar de rest van je filmpjes.

bedankt voor het posten:)

Zo, hier komt dan mijn eerste (kleine) update.
Oud en Nieuw geklooi Af en toe vreet je wat dingen uit die nét wel of nét niet kunnen...:rolleyes:
Piano Cracker Een Piano Cracker van Salon Roger. Goedkoop, en knalt lekker fel. Op het einde stoof een knaller af op mijn kruis, waar hij dus ook ontplofte..

Zie ook de beginpost, bedankt voor alle reacties tot nu toe!

Zo en nu dan een iets grotere update, waardoor ik al bijna door mijn filmpjes van overdag heen ben. Binnenkort zal dus ook één film volgen waarin alle filmpjes staan die ik overdag gemaakt heb. Blijf dit topic dus in de gaten houden.:wink:

Heksenkringetje Filmpje van een leuk heksenkringetje, verder niet veel bijzonders aan.
Pijltjesbommen 2 filmpjes van wat babypijltjes, altijd grappig.
Supervlinders Compilatie van de supervlinders en Big spanish crackers die ik heb gefilmd.
Zwarte doos nitraten Compilatie van de zwarte doos nitraten die ik afgelopen jaar heb gefilmd.

Wederom, zie ook de beginpost.

Nadat ik twee en een halve maand mijn filmpjes links heb laten liggen, kan ik dan weer eindelijk een update posten.

O&N overdag Een compilatie van de filmpjes die ik overdag gemaakt heb.

Nu zijn we dan aangekomen bij de avondfilmpjes!
5.000 rollen Twee filmpjes van een 5.000 rol. Knallen zeker goed!
Single shots mortiertjes. Twee filmpjes waar in totaal 4 single shots worden afgestoken. Op volgorde: Thunderking, Asian Thunder, Shock, Knock Out.

Back
Bovenaan