Intratuin vuurwerk

Nou begin zelf eens :thumbsup:
Nee ik vind het assortiment van intratuin op zich goed heb het foldertje voor me liggen en ze hebben lekker uitgebreid assortiement al heb ik niet bij alle producten zoiets van :handsup:
Maar over het algemeen wel redelijk en ga nog even kijken of ik hier mijn legale deeltje vandaan ga halen...
:bye:

Ja, ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Ik ken het spul van hun niet.

-Wat kan ik verwachten van de 'Air bombs'? Net zoiets als de Thunderkings?

-En wat zijn 'Astro Extreme Crackers'? Rotjes? Of kleine matjes?

En wat is het verschil tussen de TWISTING BANG en de GRONDBLOEMEN, heeft die 1e soms een knal?

Je krijgt trouwens bij besteding van 25 euro, 3 vulkanen twv. 8 euro gratis.

Ja, ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Ik ken het spul van hun niet.

-Wat kan ik verwachten van de 'Air bombs'? Net zoiets als de Thunderkings?

-En wat zijn 'Astro Extreme Crackers'? Rotjes? Of kleine matjes?

En wat is het verschil tussen de TWISTING BANG en de GRONDBLOEMEN, heeft die 1e soms een knal?

Je krijgt trouwens bij besteding van 25 euro, 3 vulkanen twv. 8 euro gratis.

twisting bang zijn wat de jaren hier voor twisters waren , een grond bloem met een knal er achter aan. en intratuin heeft een leuk assortiment hoor je moet zelf een beetje op onderzoek uit gaan wat jij nou zelf leuk spul vind.. ik kan het wel een bagger collectie vinden maar mischien vind een ander het wereld spul...

zijn losse astro's ze zijn wat groter dan normaal ik had al gepost in je vorige vraag over dit product

Ik haalde ook elk jaar mijn vuurwerk bij Intratuin. Nu haalt alleen me pa daar en haal ik het ergens anders. Het assortiment is wel wat uitgebreider geworden dan voorgaande jaren maar de prijs is ongeveer gelijk gebleven. Maar er zijn ook heel veel producten met een eurootje of 2 naar beneden gegaan. Voor de rest vind ik die chinese pakketen niet veel aan. Grote maar lichte potten waar een klein k*t fontijntje inzit. Is echt een miskoop van me geweest :angry:

vooral china red vind ik mooi, lekker harde knallen voor weinig geld. 40 thunderkings voor 9 euro! (2012-2013). Hopelijk dit jaar ook weer mooie dingen. Ik had gemaild en als antwoord terug gekregen dat eind november de site online is :)

eind november pas? Er stond de hele tijd op de site half november. Ik zit al elke dag te kijken want nu staat we zijn bezig met de webshop te vullen.

Intratuin webshop hier net online gekomen.

Edit: Leuke acties en hij is trouwens nog niet helemaal klaar moeten nog een aantal afbeeldingen geplaatst worden.

Back
Bovenaan